سرمربی تیم فوتبال تراکتور:

پیکان امروز دونده ظاهر شد/ انتقاد از عملکرد اخباری و نریمان جهان

1400/08/14 - 19:26 - کد خبر: 53683 نسخه چاپی

نصر: سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: پیکان امروز دونده ظاهر شد و عملکرد خوبی داشت.

به گزارش نصر، تیم فوتبال تراکتور در هفته چهارم لیگ برتر برابر پیکان در خانه خود شکست خورد. فیروز کریمی بعداز این بازی در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه گفت: امروز تیم حریف خوب کار کرد و خیلی دوندگی داشت.
وی سپس گفت: پیش‌بینی یک بازی نزدیک را می‌کردیم چون تیم پیکان خیلی دونده است. نیمه اول بی‌امان با دوندگی خودشان، بچه‌های ما را به دویدن وادار کردند. تا جایی که بچه‌ها پا به پای پیکانی‌ها دویدند توانستیم سوار بازی باشیم. دقیقاً مثل گلی که زدیم یک موقعیت دیگر هم داشتیم.
کریمی ابراز داشت: در ۲۰ دقیقه اول بازی را در دست گرفتم و پیمان می‌توانست یک گل دیگر بزند. وقتی بازی به بکش بکش شد تعویض کردیم. گفتم خدا کند اتفاقی رخ ندهد.
وی سپس در خصوص عملکرد ضعیف دروازه بان تیمش نیز اظهار کرد: اخباری متزلزل بود و تمرکز نداشت، او در هجده قدم برتر مطلق است اما اعتماد به نفس را از مدافعان ما هم گرفت. از ثانیه یک اخباری تمرکز نداشت و ضربه‌هایش همه به سمت ما بود.
وی گفت: امروز بازیکنان ما در کل خوب نبودند. چون خط هافبک ما تمام شأن متکی به سامان نریمان جهان بود و او امروز زیر صفر بود. از ۵ نمره زیر صفر گرفت و تیم ما کار را پایین گذاشت. سامان امروز از یک پاس ساده عاجز بود.
وی با تاکید بر اینکه نریمان جهان علاوه بر اینکه خودش نتوانست کار خودش را نجام دهد عاملی بود برای تضعیف تیم، افزود: همیشه او برای ما خوب بازی کرده و ما تیم را براساس توانایی سامان و اتکا به محمدرضا اخباری بسته‌ایم. وقتی این دو نفر روز بدی را داشتند ما از بقیه انتظاری نداشتیم.
سرمربی تراکتور با تاکید بر اینکه نمره بازیکنان‌مان از پنج فقط ۶ دهم بود، گفت: نمره بازیکنان ما کمی بیشتر از نیم درصد بود. مثلاً دروازه‌بان پیکان امروز نمره ۲.۵ گرفت.
کریمی اظهار داشت: تکیه گاه ما اصلاً مناسب نبود و به نظرم هر تیمی مثل ما بازی کند همین مجازات در انتظارش خواهد بود.
انتهای پیام/
 پیکان امروز دونده ظاهر شد/ انتقاد از عملکرد اخباری و نریمان جهان خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار