رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

در حال حاضر 875 بیمار مبتلا به کرونا در آذربایجان شرقی بستری هستند

1400/08/13 - 20:43 - کد خبر: 53657 نسخه چاپی

نصر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز درخصوص روند شیوع کرونا در استان گفت: در حال حاضر 875 بیمار مبتلا به کرونا در آذربایجان شرقی بستری هستند که 237 نفر از آنان تحت مراقبت‌های ویژه هستند.

به گزارش نصر، بهمن نقی پور در چهل و دومین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا ضمن ارائه گزارشی از روند واکسیناسیون کرونا در استان، اظهار کرد: 69 درصد کل جمعیت استان، دوز اول و 62 درصد، دوز دوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.
وی با اشاره به این‌که دو شهرستان استان در وضعیت قرمز و 4 شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارند، افزود: با توجه به این‌که پیش‌بینی می‌شود موج ششم کرونا طولانی‌تر و میزان مبتلایان در آن بیشتر از موج‌های قبلی باشد، بنابراین رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در کنار افزایش نرخ واکسیناسیون ضروری است.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی؛ در این جلسه رئیس دانشگاه تبریز درخصوص وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی و آموزش حضوری دانشجویان و مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی درخصوص تهمیدات لازم برای بازگشایی مدارس به ارائه گزارش پرداختند.
همچنین فرمانداران مرند و جلفا در ارتباط تصویری با این جلسه، گزارشی از اقدامات انجام‌شده برای کنترل بیماری کرونا در این دو شهرستان که در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند، ارائه کردند.
 انتهای پیام/
 در حال حاضر 875 بیمار مبتلا به کرونا در آذربایجان شرقی بستری هستند خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار