//اطلاع رسانی//

معرفی خودروی ایکس22 پرو برای اولین بار در شمالغرب کشور

1400/08/13 - 12:28 - کد خبر: 53638 نسخه چاپی

نصر: چری تیگو 2 پرو با تغییراتی در ظاهر، امکانات و مشخصات فنی همراه شد . همزمان با ورود این خودرو به بازار روسیه، مدیران خودرو نیز این خودرو را با نام ام وی ام X22 پرو برای عرضه به بازار ایران معرفی کرده است.

به گزارش نصر، شرکت تلاش خودرو ایرانیان به عنوان نماینده برتر شرکت مدیران خودرو در کشور ، برای اولین بار از این خودرو در شمالغرب کشور معرفی کرد و همچنین تست درایو (رانندگی) آن برای بازدید کنددگان در محل دفتر مرکزی شرکت به آدرس تبریز ، گلشهر – روبروی برج شهران از روز پنجشنبه 13 آبان ماه الی سه شنبه 18 آبان ماه از ساعت 9 صبح الی 8 شب برگزار می گردد. علاقمندان می توانند یا با مراجعه حضور و یا جهت رزورو نوبت دهی با شماره های 33868686-041 تماس حاصل نمایند.
اگر از ظاهر بدون تغییر ام وی ام X22 پرو در نمای جانبی و عقبی دلسرد شده‌اید، لازم نیست نگران باشید چرا که در کابین این خودرو مشخصه‌های جدیدی انتظار شما را می‌کشند. طراحی داخلی ام وی ام X22 پرو در مقایسه با نسخه قبلی به کلی متفاوت است و جلوه‌ای شبیه به محصولات جدید این شرکت همچون آریزو 5 فیس‌لیفت دارد.


 
بسیاری از کلیدهای فیزیکی نیز حذف شده‌اند و تنها راه ارتباطی کاربر با نمایشگر سیستم چندرسانه‌ای از طریق لمس ممکن خواهد بود. فرمان دی کات مشخصه جدید دیگری در کابین ام وی ام X22 پرو است که به دکمه‌های کنترلی نیز مجهز شده است. در نهایت پشت آمپر دیجیتالی سبب می‌شود تا بیننده حس کند به راستی با خودرویی مدرن و امروزی مواجه شده است.
طراحان با استفاده از چند المان ساده، موفق شده‌اند تا خود را از اتهام کپی برداری تبرئه کنند. جلوپنجره جدید محصولات چری موسوم به طرح کهکشانی در نمای جلو ام وی ام X22 پرو به چشم می‌خورد و ظاهر این خودرو را به محصولات گران‌تر شبیه کرده است. چراغ‌های اصلی نیز به نواحی جانبی سپر منتقل شده‌اند و دو چراغ باریک و تیز روی کاپوت تنها نقش دی‌لایت را ایفا می‌کنند.
بیشترین تغییرات ظاهری ام وی ام X22 پرو در مقایسه با نسخه پیشین، سهم قسمت جلو اتومبیل شده است و نواحی جانبی و عقبی تغییرات چندانی را تجربه نکرده‌اند.


 
 
مشخصات ام وی ام X22 پرو
سومین تغییر بزرگ ام وی ام X22 پرو نسبت به نسخه پیشین زیر کاپوت این خودرو قرار دارد. موتور یک لیتری توربوشارژر سه سیلندر جایگزین موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی قبلی شده است تا عملکرد خودرو اقتصادی‌تر و پاک‌تر از گذشته شود. همچنین گیربکس اتوماتیک CVT با نه دنده مصنوعی وظیفه انتقال قدرت را در ام وی ام X22 پرو برعهده دارد و جایگزین گیربکس چهارسرعته اتوماتیک قبلی شده است. این گیربکس پیش از این در چری آریزو 6 و چری آریزو 5 جدید نیز مورد استفاده قرار گرفته بود.
پیشرانه یک لیتری سه سیلندر ام وی ام X22 پرو اکنون 98 اسب‌بخار قدرت و 150 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و به واسطه بهره‌مندی از سیستم توربوشارژر، حداکثر گشتاور از دورهای پایین در دسترس راننده قرار خواهد داشت. مصرف سوخت ترکیبی ام وی ام X22 پرو حدود 8.5 لیتر در صد کیلومتر خواهد بود.


 
مطابق شنیده‌ها و حدس و گمان‌ها، قیمت تقریبی ام وی ام X22 پرو اتوماتیک در بازار حدود 550 میلیون تومان و ا X22 پرو دنده ای حدود 440 میلیون تومان و خواهد بود. در حال حاضر برای خرید نسخه قبلی این خودرو یعنی ام وی ام X22 اتوماتیک اسپرت اکسلنت با مدل 1400 به بودجه‌ای حدود 500 میلیون تومان نیاز خواهید داشت.
انتهای پیام/
معرفی خودروی  ایکس22 پرو برای اولین بار در شمالغرب کشور نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار