نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی:

تقاطع شهید غفاری آذرشهر در دستور کار اجرایی قرار گرفته است

1400/08/13 - 12:16 - کد خبر: 53637 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه بعد از پیگیری های لازم با همت مسئولین استانی و شهرستانی تقاطع شهید غفاری به شرط اینکه تفاهم نامه و مرحله مطالعات را نهایی کنند، اقداماتی انجام خواهد شد.

به گزارش نصر، "روح اله متفکر آزاد" در گفتگو با نصر با اشاره به اقداماتی در راستای حل مشکلات اهالی آذرشهر گفت: در دیدار هایی که با اهالی محترم و مسئولین آذرشهر داشتیم، سعی کردیم مشکلات اصلی مردم را مورد توجه قرار دهیم، در عین حال از سایر مسائل و مشکلات آنها غافل نبوده ایم.
وی ادامه داد: روستاها را گشته ام و معدود روستایی مانده است که به آنها نرفته ام.
وی افزود: نامه نگاری هایی جهت رفع مشکلات نوشته ایم، یکی از اصلی ترین مشکلات در آذرشهر حوزه راه و جاده ای بوده که تقاطع ها و جاده های آن مورد بحث چندین ساله است.
متفکر آزاد اضافه کرد: در جلسه ای با حضور برخی از اعضای شورا و شهردار آذرشهر، ممقان و گوگان جهت ارائه مشکلات سراغ وزیر راه و شهرسازی وقت رفتیم، آقای اسلامی رفته ایم، خوشبختانه بعد از صحبت با ایشان برای موانعی که در آن منطقه داشته ایم دستوراتی گرفتیم.
وی ادامه داد: خوشبختانه بعد از پیگیری های لازم با همت مسئولین استانی و شهرستانی تقاطع شهید غفاری به شرط اینکه تفاهم نامه و مرحله مطالعات را نهایی کنند، اقداماتی انجام خواهد یافت.
وی افزود: برای تخصیص اولیه درباره تقاطع شهید غفاری اکنون امکان پذیر شده است.
وی اظهار داشت: موضوع ورودی شهرک شهید سلیمی که مدت ها مورد مناقشه بود و بعنوان محل حادثه خیز در بحران بودجه ای در نظر گرفته نمیشد، اخیرا آقای رحمتی معاون استانداری، آقای علیزاده و شهرداری ممقان مقرر شده است که در یک اتفاق سه جانبه، شهرداری ممقان تملک را انجام دهد و ان شاء الله بصورت سه جانبه به ورودی شهرک تدبیری کنند.
نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو گفت: در این موضوع فاضلاب را مورد بررسی قرار داده ایم و توانسته ایم برای تصفیه خانه در ردیف بودجه رقمی را در نظر بگیریم، امیدوارم که بتوانیم اعتباری برای تسویه خانه بگیریم تا کار با قدرت پیش رود.
وی در پایان گفت: بحث مشکلات بیمارستان و مسکن مهر آذرشهر و گاز ممقان را پیگیر هستیم.
انتهای پیام/
 تقاطع شهید غفاری آذرشهر در دستور کار اجرایی قرار گرفته است محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار