شهردار تبریز عنوان کرد:

آمادگی کامل تجهیزات زمستانی برای خدمات‌رسانی به شهروندان تبریزی

1400/08/12 - 22:31 - کد خبر: 53610 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز از بازسازی و آمادگی همه ماشین‌آلات شهرداری تبریز جهت خدمات‌رسانی در پاییز و زمستان امسال خبر داد.

به گزارش نصر، عباس رنجبر در بازدید از مرکز نگهداری ماشین‌آلات مجموعه مدیریت شهری با اعلام این خبر، گفت: طرح استقبال از زمستان و بازدید از ماشین‌آلات مورد نیاز به‌جهت خدمات‌رسانی برای شهروندان عزیز آغاز شده است.
وی با اشاره به امکانات مختلف موجود در این مرکز تصریح کرد: دستگاه‌های مختلف از مناطق در این مرکز تجمیع شده که شامل ۴۰ دستگاه برف‌روب مکانیزه، ۱۷ دستگاه نمک‌پاش مکانیزه، هفت دستگاه گریدر، ۱۱ دستگاه تانکر مخصوص و سایر تجهیزات مورد نیاز است.
شهردار تبریز خاطرنشان کرد: این دستگاه‌ها با تلاش همکاران تعمیر و بازسازی شده و آماده خدمات‌رسانی هستند که نیازهای ما را به‌صورت متعارف برطرف می‌کنند.
وی یادآور شد: اگر حالتی استثنایی و غیرمتعارف نیز باشد، توسط معاونت خدمات شهری شهرداری تبریز پیش‌بینی شده تا از تجهیزات و امکانات بخش خصوصی و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت سایر دستگاه‌ها با انعقاد تفاهم‌نامه مشترک استفاده شود.  
رنجبر با ابراز امیدواری به اینکه امسال شاهد بارندگی‌های خوب در تبریز باشیم، گفت: اگر بارندگی خوبی داشته باشیم، برای اینکه شهر را آماده رفت و آمد کنیم، از شهروندان عزیز تقاضا دارم چند ساعت پس از بارندگی در خانه بمانند و از تردد خودروهای شخصی خودداری کنند تا همکاران ما در مجموعه خدمات شهری شهرداری تبریز بتوانند شهر را برای تردد آماده کنند.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی اظهار کرد: امکانات ما در یک زمان واحد نمی‌تواند برای تمام شهر پاسخگو باشد. اگر مردم چند ساعت اولیه را همراهی کنند در این فرصت پرسنل خدمات شهری با آرامش و سرعت، خدمات‌رسانی کرده و شهر را برای تردد عادی آماده می‌کنند.
 انتهای پیام/
آمادگی کامل تجهیزات زمستانی برای خدمات‌رسانی به شهروندان تبریزی خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار