رئیس‌ کل دادگستری استان؛

معامله زمین در شهرک‌های صنعتی باید منجر به اشتغال شود

1400/08/12 - 17:07 - کد خبر: 53600 نسخه چاپی

نصر: رئیس‌ کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: هر گونه معامله و خرید و فروش زمین در شهرک‌های صنعتی باید با هدف ایجاد اشتغال انجام شود.

به گزارش نصر، موسی خلیل اللهی در جلسه ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، بر لزوم تعیین تکلیف قراردادهای واگذاری زمین شهرک های صنعتی استان تاکید و اضافه کرد: در این راستا باید کارگروهی برای تعیین تکلیف قراردادهای واگذاری زمین در شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی تشکیل شده و  مراحل مربوطه را بررسی دقیق کند.
وی بر حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع و تولید و به ‌تبع آن اشتغال در استان توسط دادگستری تاکید کرد و اظهار داشت: فلسفه وجودی شرکت شهرک های صنعتی تأمین زمین برای واحدهای تولیدی است و خرید و فروش زمین‌هایی که منجر به تولید و اشتغال نمی‌شود، به هیچ عنوان قابل‌ قبول نیست.
خلیل اللهی هماهنگی و تعامل بین دستگاه های اجرایی و دادگستری آذربایجان شرقی را لازمه اجرای درست و دقیق قوانین به خصوص در رابطه با واگذاری زمین در شهرک های صنعتی برشمرد.
در ابتدای جلسه، بابک محبوب علیلو دادستان مرکز آذربایجان شرقی و دبیر ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری گزارشی از عملکرد این ستاد و اقدامات انجام یافته در خصوص مصوّبات جلسه قبلی ارایه داد  و گفت: در شش ماهه اول امسال مسایل و مشکلات بیش از ۱۲۰ واحد تولیدی و صنتعی در استان توسط ستاد مورد حل و فصل قرار گرفته است.
به گزارش ایرنا، در این جلسه برخی از مشکلات واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شهید سلیمانی آذرشهر از جمله عدم آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت مطرح و مقرر شد تا دو ماه آینده مشکل مذکور رفع شود.
انتهای پیام/
معامله زمین در شهرک‌های صنعتی باید منجر به اشتغال شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار