جوابیه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز؛

خبرنگار نصر با مدیر عامل تماسی نداشته است+ فایل صوتی مصاحبه با مدیرعامل

1400/08/11 - 17:04 - کد خبر: 53531 نسخه چاپی

نصر: به دنبال انتشار گزارشی در خصوص وضعیت اسفناک فضای سبز کلانشهر تبریز با عنوان "تیشه سوء مدیریت به ریشه فضای سبز تبریز" روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز با صدور جوابیه ای به این گزارش واکنش نشان داد.

به گزارش نصر، در بخشی از این جوابیه تماس تلفنی خبرنگار نصر و عدم پاسخگویی مدیر عامل کذب اعلام شده بود که فایل صوتی مربوطه جهت تنویر افکار عمومی بارگذاری شد.
در ضمن متن جوابیه ارسالی عینا طبق دفعات قبل و بر اساس رسالت اطلاع رسانی مستقل نصر بازنشر می شود.

پایگاه خبری محترم نصرنیوز
با سلام،
پیرو انتشار گزارشی از وضعیت فضای سبز تبریز با عنوان "تیشه سوء مدیریت به ریشه فضای سبز تبریز" سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری لازم میداند توضیحاتی چند در خصوص این گزارش بیان نماید:
1- در بخشی از گزارش فوق به عدم مصاحبه مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری با خبرنگار نصر نیوز پرداخته شده است؛ بر اساس اصول جاری در حوزه خبر و مصاحبه، هماهنگی های لازم برای تنظیم وقت مصاحبه باید با روابط عمومی سازمان به عمل می آمد که این هماهنگی صورت نگرفته است؛ در عین حال هیچ تماسی با دفتر مدیر عامل و همچنین با شخص ایشان به تازگی به عمل نیامده و سازمان این ادعای کذب نصر نیوز را رد می کند.
2- نظرات مدیران میانی! سازمان در این گزارش به عنوان پایه ومحور قرار گرفته است؛ در حالیکه در چارت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری سمتی با نام "مدیر میانی" قید نشده است؛ اگر نظرات یک کارشناس فضای سبز نیز در این باره مد نظر باشد، برای استناد به علم و آگاهی این کارشناس، ذکر نام وی ضروری است. بنابراین، آنچه بدیهی به نظر می رسد، درج این مطالب بدون ذکر نام و منصب مدیر میانی! فوق، امری غرض ورزانه و با مقاصد خاص است.
3- نظارت بر برنامه ها و اقدامات جاری در فضای سبز، بر همگان آشکار است؛ نظارت روزانه برنامه های مربوط به احداث و نگهداری فضای سبز توسط ناظران مقیم و عالی و مدیران فضای سبز مناطق در حال انجام است؛ عملکرد کلیه پیمانکاران نیز  به صورت ماهانه و مستمر توسط هیات ارزیابی سازمان متشکل از مدیرعامل و هفت نفر از کارشناسان خبره فضای سبز، مورد ارزیابی قرار می گیرد که اخبار این ارزیابی ها در سایت و صفحات مجازی سازمان، شاهدی بر این ادعاست.
5- مشکلات مربوط به کم آبی و کاهش بارندگیها در سطح کشور، بی شک گریبانگیر فضای سبز تبریز هم شده؛ تا حدی که ذخیره آبی این فضاها به یک پنجم تقلیل پیدا کرده است؛ لیکن سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری همواره در تلاش بوده تا با اجرای طرح های توسعه شبکه آب خام، آبیاری زیر سطحی و آبیاری قطره ای، کیفیت آبیاری در این فضاها را ارتقا بخشد.
سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری علاوه بر پاسخگویی به موارد مطرح شده، حق پیگیری قانونی در رابطه با ادعاهای بی پایه و اساسی مانند ارتباط نامتعارف با پیمانکاران را نیز برای خود محفوظ میداند.
انتظار می رود خبرگزاری نصر نیوز بنا بر قانون مطبوعات و با هدف تنویر افکار عمومی، نسبت به انتشار این جوابیه اقدام نماید.

قضاوت در خصوص وضعیت فضای سبز و اتهام های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز با مخاطبان محترم.
انتهای پیام/
خبرنگار نصر با مدیر عامل تماسی نداشته است+ فایل صوتی مصاحبه با مدیرعامل نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار