شهردار تبریز در دیدار با مدیر مسئول نصر:

شایسته سالاری معیار انتخاب مدیران / نقد رسانه ها را با دل و جان می پذیرم

1400/08/11 - 14:08 - کد خبر: 53515 نسخه چاپی

نصر: شهردار کلانشهر تبریز گفت: مبارزه با فساد و قطع مسیرهای فسادزا را کلید واژه فعالیت ام به عنوان شهردار تبریز قرار داده ام.

به گزارش نصر، عباس رنجبر در جریان دیدار با مدیر مسئول و اعضای سرویس اجتماعی تحریریه نصر افزود: کسانی که از من شناخت دارند خوب می دانند که با کسی در مسیر خلاف قانون مماشات نمی کنم و شدیدترین برخورد را با خلف قانون انجام می دهم.
وی با بیان اینکه در این مسیر رسانه ها کمک شایانی به مدیریت شهری می کنند اذعان داشت: رسانه ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی نقشی بی بدیل در انعکاس واقعیت های جامعه دارند و هر آنچه که از دریچه رسانه ها مورد نقد قرار گیرد باید مورد توجه مدیران شهری قرار گیرد.
رنجبر با اشاره به ظرفیت های رسانه ای کلانشهر تبریز گفت: رسانه های توانمندی در این شهر فعالیت دارند که اثرگذاری بسیار بالایی حتی در سطح ملی نیز داشته و دارند از این حیث شهرداری تبریز برای جبران کاستی ها و سرعت دادن به خدمت رسانی به مردم به رسانه های مستقل و توانمند نیاز دارد.
شهردار تبریز در ادامه با اشاره به وضعیت کنونی شهرداری تبریز اذعان داشت: تغییرات مدیریتی در مجموعه شهرداری آغاز شده و این روند ادامه دارد؛ در انتصاب مدیران شایسته سالاری را بر هر اصلی اولویت داده ام حتی در برخی موارد گزینه هایی که انتخاب شده شاید از لحاظ مختلف همخوانی با شخص بنده نداشته باشد ولی توانمندی و شایستگی وی زمینه ساز حضور در این عرصه مدیریتی شده است.
وی ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر تبریز شاهد تحولاتی اساسی در سطح شهر باشیم که بی شک رسانه ها نیز در انعکاس آنها کمک حال شهرداری خواهند بود.
 
حامی مدیران مردمی و توانمند هستیم
این گزارش می افزاید، امیر کریم زاد شریفی مدیر مسئول آژانس خبری تحلیلی نصر نیز در این دیدار با اشاره به نقش رسانه ها در انعکاس ضعف ها و رفع چالش های موجود در شهر گفت: یکی از مهمترین شاخص های استقلال رسانه های محلی نقد آن رسانه از شهرداری است چرا که بسیاری از رسانه های محلی مهمترین محل ارتزاق شان دریافت حمایت های مالی از شهرداری ها است این در حالی است که یک پای ثابت نصرانتقاد از کاستی ها و انعکاس اقدامات توسعه ای در شهر بوده است.
وی با بیان اینکه در طول سال های گذشته نصر اثبات کرده است که حامی مدیران مردمی و توانمند بوده است افزود: رویکرد این رسانه نقد منصفانه و توجه به ظرفیت های شهر بوده است؛ به همین دلیل انعکاس انتقاد شهروندان از بخش های مختلف شهر یکی از محورهای فعالیت رسانه ای نصر است.
وی ادامه داد: البته باید قدردان مدیرانی نیز بود که به محض انتشار مطلبی در خصوص کاستی ها به سرعت عکس العمل نشان داده و در جهت رفع آن قدم بر می دارند.
کریم زاد شریفی در ادامه به رویکرد بسیار اثرگذار و شایسته شهردار سابق تبریز نیز اشاره کرد و گفت: آقای شهین باهر در طول مدیریت اش به مدیران زیرمجموعه اش سپرده بود که نسبت به انتشار انتقادات مردم حساس شوند و در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع آن اقدام کنند؛ این دستور شهردار سابق بسیار ارزشمند و قابل تقدیر بود.
در ادامه شهردار تبریز نیز قول داد از مدیران اش نسبت به نقدهای منتشر شده در رسانه ها مطالبه کند و در صورت تکرار یک کاستی یا کوتاهی برخورد لازم انجام دهد.
عباس رنجبر شهردار تبریز از شهریور ماه امسال به عنوان شهردار کلانشهر تبریز از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز رای اعتماد گرفت.
انتهای پیام/
 شایسته سالاری معیار انتخاب مدیران / نقد رسانه ها را با دل و جان می پذیرم نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار