رئیس بیمارستان ولیعصر تبریز:

کسب رتبه درجه یک کشوری بیمارستان ولیعصر تبریز به سادگی یک اتفاق نبود

1400/08/11 - 13:12 - کد خبر: 53508 نسخه چاپی

نصر: رئیس بیمارستان ولیعصر تبریز گفت: آموزش و نظارت مستمر برای اعتبار بخشی بیمارستان ولیعصر تبریز یکی از دلایل بود.

به گزارش نصر، "شهرام دبیری" در گفت و گو با خبرنگار نصر به مناسبت کسب رتبه درجه یک برتر کشوری گفت: هدف اصلی تاسیس بیمارستان ولیعصر، یک هدف اقتصادی نبود بلکه هدف اصلی ارائه خدمات با کیفیت بالا برای شهروندان تبریزی بود.
وی افزود: سختی های زیادی برای احداث بیمارستان و گرفتن مجوز متحمل شدیم اما با کمک سهامداران و هیئت مدیره بیمارستان و با تلاش کارکنان توانستیم زمینه پیشرفت را فراهم کرده و بیمارستان را نه تنها در سطح کشور، بلکه در منطقه و بین المللی نیز مطرح کرده تا امروز حرفی برای گفتن داشته باشیم.
وی با یادآوری رشادت های کارکنان و مدافعین سلامت در بحران کرونا "دکتر نامی" و "دکتر نائبی" و "پرستار نوشین اکبری" که جان خود را در جبهه مقاومت کرونا سپر کردند و به پاس گرامیداشت زحمات کارکنان و پزشکان این بیمارستان در کسب درجه یک برتر، از تعدادی از آن ها به نمایندگی تجلیل کرد و گفت: قبل از شیوع اپیدمی کرونا، هیچ محدودیتی در ملاقاتی ها نداشتیم و برخلاف سایر بیمارستان های دولتی، هر بیمار در هر ساعات از شبانه روز می توانست ملاقاتی داشته باشد. یکی دیگر از وجه تمایز بیمارستان ولیعصر تبریز با سایر بیمارستان ها، در تک تختخوابی بودن تمامی اتاق های این بیمارستان است.
دبیری تاکید کرد: در ارتباط با اعتبار بخشی، بیمارستان ولیعصر تبریز با تشکیل 14کمیته و بیش از 400 جلسه، تلاش کردیم به صورت سیستماتیک کیفیت خدمات و ایمنی بیمار، همراهان و همچنین کارکنان بیمارستان  را ارتقاء دهیم.ر
رئیس بیمارستان ولیعصر تبریز یکی دیگر از دلایل کسب رتبه درجه یک کشوری را آموزش مستمر و نظارت مستمر برای اعتبار بخشی بیمارستان دانست و گفت: از سال ۹۶الی ۹۹، بیمارستان ولیعصر تبریز نزدیک به یک میلیون و 634 هزار ساعت آموزش اعم از کلاس ها و ویدیوهایی آموزشی برای بیماران این بیمارستان برگزار کرده است.
دبیری تصریح کرد: بیمارستان ولیعصر تبریز تنها بیمارستان خصوصی بود که از بدو شروع کرونا، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان، ستاد کرونا تشکیل داد و حدود بیست هزار نفر از بیماران کرونایی را به صورت شبانه روزی بدون هیچ محدودیتی پذیرش کرد.
وی در پایان ادامه داد: از تعداد مراجعه کنندگان کرونایی، حدود هفت هزارو سیصد نفر بستری و مابقی به صورت سرپایی معالجه شدند و آمار فوتی کرونایی، کمتر از ۴درصد بود.
انتهای پیام/
کسب رتبه درجه یک کشوری بیمارستان ولیعصر تبریز به سادگی یک اتفاق نبود سحر مغفرت


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار