پرویز هادی:

پیگیر استخدام دونده ناشنوای تبریزی هستیم / پرونده تمام مدال آوران را اعلام می کنیم

1400/08/11 - 10:48 - کد خبر: 53488 نسخه چاپی

نصر: رییس کمیسیون ورزش شورای شهر گفت: اینکه ورزشکار المپیکی ما دست فروشی کند، زیبنده تبریز نیست و ما از این اتفاق بسیار ناراحتیم و تمام تلاش خود را برای استخدام سجاد و سایر مدال آوران انجام خواهیم داد و این موضوع قطعا از اولویت های ما است.

به گزارش نصر، "پرویز هادی" در گفتگو با نصر در واکنش به موضوع ورزشکار ناشنوای تبریزی گفت: علاوه بر سجاد پیرآیقرچمن پرونده دیگر ورزشکاران مدال آور را در کمیته مورد بررسی قرار داده و سریعا موضوع را حل خواهیم کرد.
هادی گفت: چون بحث حمایت و جذب قهرمانان مربوط به کمیته حمایت از قهرمانان است، اینکه ورزشکار المپیکی ما دست فروشی کند، زیبنده تبریز نیست و ما از این اتفاق بسیار ناراحتیم و تمام تلاش خود را برای استخدام سجاد و سایر مدال آوران انجام خواهیم داد و این موضوع قطعا از اولویت های ما است.
وی ادامه داد: آیین نامه کمیته حمایت از قهرمانان، در شورای دور پنجم با هدف حمایت از قهرمانان ملی، جذب و پاداش مدال آوران شروع به کار کرد.
وی تصریح کرد: این کمیته پرونده سجاد پیرآیقرچمن را در اولویت گذاشته بود که متاسفانه روند کار در پروسه اداری به مشکل برخورده است.
وی تاکید کرد: با اینکه کمیسیون ورزش نوپا و جدیدا آغاز به کار کرده است اما در اولین اقدام اسامی مدال آوران و اسامی که از سازمان فرهنگی گرفته شده را اعلام کرده ایم.
وی افزود: با ریاست شورا صحبت کرده ایم تا حکم کارشناسان کمیته حمایت از قهرمانان را از شهردار پیگیر باشند تا سریعا صادر احکام صادر شود و امیدواریم تا هفته آینده کمیته مجددا شروع به کار و پیگیر روند استخدام مدال آوران بشود.
هادی در پایان خاطرنشان کرد: در جلسه علنی یکشنبه بصورت شفاهی در این مورد با آقای شهردار صحبت شد و مقرر گردید تا هفته آینده نتیجه اعلام شود.
انتهای پیام/
پیگیر استخدام دونده ناشنوای تبریزی هستیم / پرونده تمام مدال آوران را اعلام می کنیم محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار