رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز؛

دانشگاه‌ها جامعه را به سمت رشد و شکوفایی بیشتر سوق می‌دهند

1400/08/10 - 22:05 - کد خبر: 53469 نسخه چاپی

نصر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: دانشگاه و علم بحث اساسی، ارزشمند و حیاتی در جامعه بوده و به عنوان لوکوموتیو جامعه را به سمت رشد، شکوفایی، پرورش استعدادها و استفاده از پتانسیل‌ها برای پیشرفت و شکوفایی سوق می‌دهد.

به گزارش نصر، بهمن نقی‌پور روز دوشنبه، ۱۰ آبان ماه در مراسم تکریم هیأت رئیسه قبلی دانشگاه اظهار کرد: دانشگاه‌ها پایه‌گذار پیشرفت جامعه هستند و دانشگاه‌های علوم پزشکی نیز به دلیل اهمیت سلامت جامعه و ارتباط با سلامت مردم جایگاه والاتری نسبت به دانشگاه‌های دیگر دارند چراکه بیشترین خدمت به جامعه را ایفا کرده و کار کردن در این محیط امری ارزشمند و اخلاقی و سطح بالا است.
وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی تبریز از برترین و اولین دانشگاه‌های کشور بوده که جایگاه والایی داد لذا خدمت در این دانشگاه و خدمت برای مردم از احترام، ارزش و توفیق بالایی برخوردار است. 
وی افزود: از هیأت رئیسه قبلی تشکر می‌کنم که زحمات بسیاری کشیدند و به ویژه مصادف شدن دوران خدمت آنها با شیوع کرونا، زحمات و کارهای آنها را چند برابر کرد لذا امیدوارم این برکات این زحمات در زندگی آنها وارد شود. 
 نقی‌پور گفت: عزیزانی که وارد عرصه خدمت خواهند شد نیز کار بسیار سنگین و طاقت فرسایی را شروع خواهند کرد لذا درخواست می‌کنم تا نهایت تلاش خود را برای عزت، آسایش و رشد دانشگاه بکنند. 
وی در پایان تاکید کرد: امیدوارم با راهنمایی اساتید، تجربه‌ی پیشکسوتان و انرژی جوانان بتوانیم برای نظام، مملکت و دانشگاه را رشد تلاش کنیم؛ اینجا دانشگاه ما است لذا همه باید دست به دست هم دهیم تا بتوان هنگام تحویل تیم مسئولیت به عزیز دیگری شاهد موفقیت‌های بیشتری باشیم.
گفتنی است؛ در این مراسم از زحمات دکتر روزبه رجائی، محمد سمیعی و سیفعلی نصرتی قدردانی شده و دکتر جواد احمدیان به عنوان معاون درمان، پرویز شهابی به عنوان معاون تحقیقات و فناوری و دکتر بابک محمدپور به عنوان مدیر دفتر ریاست دانشگاه معرفی شدند.
انتهای پیام/
دانشگاه‌ها جامعه را به سمت رشد و شکوفایی بیشتر سوق می‌دهند خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار