استاندار اردبیل؛

تحول‌خواهی با عملیات جهادی امکان پذیر است

1400/08/10 - 11:08 - کد خبر: 53424 نسخه چاپی

نصر: استاندار اردبیل گفت: هر گونه تحول و تغییر موجب رشد، شکوفایی و توسعه می‌شود و این هدف جز با اقدامات جهادی، انقلابی و کار در میدان تحقق نمی‌یابد.

به گزارش نصر، سید حامد عاملی روز دوشنبه در نشست با اعضای قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت زهرا(س) اظهار کرد: حضور جوانان در عرصه و اقدامات انقلابی آنها انگیزه فعالیت و هدف‌گذاری را در مسوولان مضاعف کرده و روحیه خدمت‌گذاری بی‌منت را در مسوولان افزایش می دهد.
وی مهمترین هدف در خدمتگذاری را اخلاص و پاک دستی دانست و افزود: مهمترین هدف و انگیزه افراد خدمتگذار داشتن خلوص نیت و سرشت انسانیت است و اخلاص و نیت پاک سبب به نتیجه رسیدن تلاش‌ها و اهداف خواهد بود.
استاندار اردبیل تصریح کرد: وقتی جوانان مخلص بدون کوچکترین تمنا پای کار در میدان هستند مسوولان هم باید با انگیزه و اراده راسخ برای رسیدن به نتیجه مطلوب تلاش کنند.
عاملی ادامه داد: تلفیق کار جهادی و ساختار اداری در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی را با بهره‌گیری از امکانات موجود تا پایان سال مورد توجه قرار خواهیم داد و در صورت حصول نتیجه مثبت نسبت به توسعه آن به سایر بخش‌ها سعی خواهیم کرد.
وی اقدامات قرارگاه فرهنگی- اجتماعی حضرت زهرا(س) را یک الگوی تمام عیار برای سایر نهادها دانست و افزود: امروز با شنیدن دیدگاه‌ها و گزارش کمیته‌های مختلف این قرارگاه برای آینده امیدوار شدم که این برنامه‌ها می‌تواند برای کشور یک الگوی عملیاتی باشد.
 استاندار اردبیل گفت: زحماتی که این جوانان در گذشته متقبل شده‌اند باید با برنامه ریزی های مدون و اهداف سازمانی به نتیجه مطلوب برسد.
وی تاکید کرد: باید در محلات کم برخوردار ، روستاها، مدارس و حواشی شهرها تیم‌های عملیاتی از همین جوانان تشکیل گردد و با استفاده از امکانات موجود سامانه اداری در کنار آن کار جهادی مسایل و مشکلات شناسایی شده بررسی و حل شوند.
عاملی بیان کرد: در روستاهایی که از امکانات رفاهی کمتری برخوردارند با برنامه‌ریزی محرومیت زدایی را آغاز کنیم و هر آنچه که نیاز دارند احصا و در حد امکان در اختیار این زحمتکشان قرار دهیم.
 وی خود را از متن جامعه و جوانان گام دوم انقلاب دانست و اظهار کرد:بنده به عنوان بخشی از جامعه شانی جز خدمتگذاری به مردم ندارم و مدیون خون شهدایی هستیم که خون خود را برای عزت و شرف مردم و کشور نثار کردند.
در این نشست تعدادی از اعضای قرارگاه فرهنگی حضرت زهرا(س) دیدگاه‌های خود را در زمینه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، تربیت و آموزش، حوزه خانواده و بانوان، بخش علمی، حوزه گردشگری و ورزشی بیان کردند.
انتهای پیام/
تحول‌خواهی با عملیات جهادی امکان پذیر است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار