سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مطرح کرد:

اتصال سه هزار و 200 پمپ‌بنزین به سامانه هوشمند سوخت در کشور

1400/08/09 - 13:29 - کد خبر: 53373 نسخه چاپی

نصر: سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: تاکنون سه هزار و ۲۰۰ پمپ بنزین در سراسر کشور به سامانه هوشمند سوخت متصل شده و امکان دریافت بنزین یارانه‌ای با کارت سوخت در آنها فراهم است.

به گزارش نصر، «فاطمه کاهی» امروز (یکشنبه) در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا با اشاره به اینکه ۳ هزار و ۲۰۰ پمپ بنزین در کشور (ساعت ۱۱ یکشنبه ۹ آبان) به سامانه هوشمند سوخت متصل شده‌اند، افزود: همچنین ۸۰۰ جایگاه در کشور، فقط امکان عرضه بنزین آزاد را دارند. 
وی با تاکید بر اینکه حدود ۸۰ درصد از جایگاه‌های فعال، بنزین یارانه‌ای عرضه می‌کنند، گفت: امیدواریم تا پایان امروز تمامی جایگاه‌های سوخت به سامانه هوشمند متصل شوند و امکان دریافت بنزین با کارت‌های سوخت فراهم باشد. 
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تعداد جایگاه‌های متصل به سامانه هوشمند سوخت در تهران را ۲۴۰ جایگاه عنوان کرد و ادامه داد: ۱۲۰ جایگاه نیز در تهران بنزین را با نرخ آزاد عرضه می‌کنند. 
به گزارش ایرنا، حمله سایبری به سامانه سوخت‌گیری در پمپ‌بنزین‌ها در روز سه شنبه ( ۴ آبان) باعث ایجاد اختلال و وقفه در عرضه سوخت در پمپ‌بنزین‌های کشور شد و با تلاش کارشناسان حوزه مجازی پس از اطلاع از این حمله سایبری، عصر روز سه شنبه فعالیت تعدادی از پمپ‌بنزین‌ها در کشور آغاز شد. جزئیات این حمله سایبری و منشاء آن نیز در دست بررسی است.
انتهای پیام/
 اتصال سه هزار و 200 پمپ‌بنزین به سامانه هوشمند سوخت در کشور خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار