خبر/

درخشش بانوان پاورلیفتینگ کار آذریایجان شرقی

1400/08/09 - 11:05 - کد خبر: 53359 نسخه چاپی

نصر: رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی گفت: تیم بانوان آذربایجان شرقی متشکل از ۹ ورزشکار در اولین دوره مسابقات کشوری موفق به کسب یک طلا و چهار نقره شد.

به گزارش نصر، علی نیک رزم در گفت و گویی، در خصوص مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی کشورانتخابی تیم ملی و حضور تیم آذربایجان شرقی در این رقابت‌ها اظهار کرد: تیم آذربایجان شرقی متشکل از ۹ ورزشکار به سرپرستی و مربیگری خانم ثریا آقاجانی و اسپانسری مجموعه ورزشی بانوان لیدی فیتنس به مدیریت خانم رسولی  عازم مسابقات کشوری این رشته شدند و در اولین دوره این رقابت‌ها نمایش خوبی از خود به جای گذاشتند.
وی تصریح کرد: برگزاری اولین دوره مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی کشورانتخابی تیم ملی  تجربیات و لحظات خوبی برای خانواده پاورلیفتینگ کشور به همراه داشت که با مدال آوری ورزشکاران آذربایجان شرقی هم بیشتر کاممان شیرین شد.
رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام  آذربایجان شرقی ادامه داد: بزودی دومین دوره طرح استعدادیابی توسط کمیته بانوان پاورلیفتینگ استان جهت معرفی و شکوفایی پتانسیل های فردی این ورزش برگزار خواهد شد.

گفتنی‌است در اولین دوره این رقابت ها
در رده های سنی نوجوانان‌ ائلشن قشلاقی در وزن ۶۳ کیلو مقام دوم ،فائزه اسمعیلی در وزن ۷۶کیلو مقام دوم و جوانان آیلین میرزایی در وزن ۵۷ کیلو مقام اول ،حنانه غفاری در وزن ۶۳ کیلو مقام دوم و پیشکسوتان دلکش ایرانی در وزن ۸۴ مقام دوم را کسب کردند .
انتهای پیام/
درخشش بانوان پاورلیفتینگ کار آذریایجان شرقی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار