رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تبریز مطرح کرد:

پروژه های ناقص به اتمام برسند/ عدم توزیع صحیح پروژه‌ها در مناطق به خوبی مشهود است

1400/08/09 - 10:11 - کد خبر: 53351 نسخه چاپی

نصر: رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تبریز گفت: در خصوص پروژه میدان آذربایجان اگرچه پروژه اشتباه انجام شده اما همین وضعیت هم به اتمام نرسیده و آبروی شهر را می‌برد، باید هرچه سریعتر این پروژه‌های ناقص که افتتاح شده‌اند طبق ضوابط به اتمام برسند.

به گزارش نصر، "روح اله رشیدی" در دستور جلسه اول امروز شورای شهر با ارائه گزارش کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک، گفت: تا کنون ۹ جلسه برای کمسیون حمل و نقل برگزار شده است، در جلسه دوم این کمیسیون به سراغ پروژه‌های نیمه تمام و اولویت پروژه‌های ۱۴۰۰ رفتیم.
وی با اشاره به پروژه پارک بزرگ، گفت: مباحثی که مطرح شد بودجه عمرانی این پروژه‌ها، گزارش اولیه پروژه‌ها و موضوع پارک بزرگ بود، متاسفانه گزارشاتی که به ما می‌دهند، گزارش‌های فله‌ای است که خوانده نمی‌شود و در مورد پارک بزرگ هم چنین گزارشی داده شده بود.
رشیدی ادامه داد: وضعیت عملکرد بودجه عمرانی سال ۱۴۰۰، وضعیت تقاطع های غیر مسطح در حال اجرا، جزو اهم مباحث کمیسیون حمل و نقل می باشد.
وی افزود: در خصوص پروژه‌های عمرانی توجه به خزانه متمرکز باز هم مورد توجه گرفت و وضعیت پیشرفت و رکود پروژه‌ها در مناطق بررسی شد.
رییس کمیسیون با توجه به وضعیت آسفالت در سطح شهر، گفت: بررسی آخرین وضعیت نامناسب آسفالت جاده صنعت در محدوده منطقه ۶ و ۷ در چهارمین جلسه کمیسیون بررسی شده است، در یکی از جلسات به وضعیت آسفالت جاده صنعت پرداختیم که نشان از وضعیت ناهماهنگی در شهرداری دارد، همین یک مسیر کوچک نشان می‌داد که سازمان‌ها ناهماهنگی باعث شده آسفالت‌ریزی یک مسیر کوچک انجام نشود.
وی در ادامه به ناهماهنگی خط کشی فلکه دانشگاه پرداخت و گفت: برای خط کشی یکی از میداین اصلی شهر دو شهرداری با هم در اختلاف هستند که آن منطقه مربوط به حوزه ما نیست، واقعا خط کشی آنجا برای یک منطقه شهرداری کار زیادی است؟
وی اضافه کرد: بررسی وضعیت آمار در شهرداری، بررسی تکمیل تقاطع های غیر همسطح و بررسی آسفالت جزو اهم مباحث در این کمسیون بوده است.
رشیدی ادامه داد: ارتقای سامانه ساجا، توجه ویژه به خزانه داری متمرکز و انجام مهندسی ارزش جزو پیشنهاداتی بود که در جلسات کمسیون بررسی شده است.
وی با انتقاد از عملکرد شهرداری گفت: در یکی دیگر از جلسات گزارش عملکردی عمرانی را بررسی کردیم که عدم توزیع صحیح پروژه‌ها و امکانات در مناطق به خوبی مشهود بود.
رشیدی در پایان با اشاره به میدان آذربایجان گفت: در خصوص پروژه میدان آذربایجان اگرچه پروژه اشتباه انجام شده اما همین وضعیت هم به اتمام نرسیده و آبروی شهر را می‌برد، باید هرچه سریعتر این پروژه‌های ناقص که افتتاح شده‌اند طبق ضوابط به اتمام برسند.
انتهای پیام/
پروژه های ناقص به اتمام برسند/ عدم توزیع صحیح پروژه‌ها در مناطق به خوبی مشهود است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار