سرپرست جدید هنرستان هنرهای زیبای کوثر منصوب شد

1400/08/08 - 21:21 - کد خبر: 53328 نسخه چاپی

نصر: از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، "مینا اکبری ناصر" به عنوان سرپرست جدید هنرستان هنرهای زیبای کوثر منصوب شد.

به گزارش نصر، "سیدقاسم ناظمی" مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در آیین معارفه مدیر هنرستان کوثر، با اشاره به اهمیت مقوله آموزش در هنرستانها، اظهار داشت: جریان رسمی فرهنگ و هنر بدون نقش هنرستانها قابل تصور نیست چراکه بخش عمده ای از این جریان توسط تحصیل کردگان هنرستانها هدایت می شود.
وی افزود: با اندک تاملی می توان دریافت که مثبت و یا عدم مثبت بودن وضعیت هنر در جامعه به نوعی با هنرستانها و شیوه  و سطح آموزش در این مکانها پیوند خورده و از این رو برای راهی که در عرصه فرهنگ و هنر می خواهیم بپیماییم باید این مکانهای ارزشمند را مورد توجه ویژه ای قرار دهیم.
وی هنرستانها را بهترین مکان برای تربیت نسلی هنرمند، متعهد و فرهیخته برشمرد و بر لزوم اخلاق مداری و توجه به پرورش در کنار آموزش تاکید کرد.
ناظمی دستیابی به توسعه متوازن در عرصه های مختلف علی الخصوص در حوزه فرهنگ و هنر را در گرو توجه به مقوله  آموزش عنوان کرد.
مدیرکل فرهنگ و اراد اسلامی همچنین بر لزوم مهارت افزایی و توانمند سازی هنرجویان هنرستانها و اهتمام برای تلفیق کار عملی با کار علمی تاکید کرد.
وی افزود: در کنار توسعه کالبدی هنرستانها باید برای تحولگرایی در شیوه آموزش نیز تدابیری صورت گیرد.
در نشستی که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، معاون هنری و سینمایی اداره کل و جمعی از اساتید و هنرآموزان هنرستان هنرهای زیبای کوثر برگزار شد، "مینا اکبری ناصر" به عنوان سرپرست جدید این هنرستان معرفی شد.
گفتنی  است "مینا اکبری ناصر" دارای مدرک دکترای تئاتر و 27 سال سابقه  فعالیت درحوزه تئاتر و فیلم است.
وی پیش از این عضو شورای نظارت بر تئاتر استان  بود و هم اکنون عضو شورای دکترین تئاتر دفاع مقدس، دبیر شورای تئاتر بسیج هنرمندان استان و مدرس دانشگاه است.
انتهای پیام/
سرپرست جدید هنرستان هنرهای زیبای کوثر منصوب شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 2 نظر

  ایران   سال پیش  

حیف این هنرستان

  ایران   سال پیش  

حیف این هنرستان
پژوهشیار