قهرمان سیگار فروش تبریزی/

همه مسئولین قول کار برایم داده اند/ بیش از 10 سال است که با شهرداری نامه‌نگاری می‌کنم /لزوم توجه مسئولین به ورزشکار دومیدانی کار

1400/08/08 - 13:48 - کد خبر: 53301 نسخه چاپی

نصر: ورزشکار پارالمپیکی ایران، گفت: آقای دکتر دبیری ١۴ ماه پیش قول استخدامی به من دادند و پیش خیلی ها رفتم و هنوز خبری نشده و منتظر هستم.

به گزارش نصر، "سجاد پیر آیقرچمن" نام کسی است که سه شنبه هفته گذشته در جلسه علنی شورای شهر تبریز از زبان "بهتاج" مدیر کل اداره ورزش و جوانان در خبر ها آمد، نامی که برای علاقه مندان به ورزش بسیار آشناست.
سجاد در رشته دومیدانی ناشنوایان فعالیت می‌کند و در کارنامه ورزشی خود مدال ها و افتخارات زیادی را دارد و همچنین در رشته پرتاب دیسک فعالیت داشته است.
از جمله افتخارات او می‌توان به حضور در مسابقات پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ اشاره داشت و در این مسابقات بسیار موفق حاضر شد و توانست برای تیم ملی پارالمپیک کشورمان افتخار آفرین باشد.
او در مصاحبه با نصر گفت: ۱۰سال است که با شهرداری نامه‌نگاری می‌کنم اما هنوز خبری نیست، نه خانه می‌خواهم و نه ماشین، در شهرداری به من قول کار دادند، از پدر ناشنوایم خجالت می‌کشم که از او پول می‌گیرم.
پیرآیقرچمن در رابطه با مسابقات پیش رو گفت: ورزش در خون من است و تا آخرین لحظه ورزش را ادامه خواهم داد، در حال حاضر مشغول تمرین و آمادگی بیشتری برای مسابقات هستم.
وی افزود: خیلی پیگیر هستم، مسوولان قول دادند که در شهرداری کار برایم ردیف کنند، اما بعد از چند سال هنوز ‌از کار خبری نیست.
وی اضافه کرد: آقای دکتر دبیری ١۴ ماه پیش قول استخدامی به من دادند و پیش خیلی ها رفتم و هنوز خبری نشده و منتظر هستم.
وی افزود: تا حالا ۸ بار پای پدرم را عمل کردند، بیمه ندارد، خودم هم بیمه نیستم، دوست دارم کار داشتم و پدر و مادر زندگی راحتی داشته باشند.
 وی از علاقه زیادی که به پدرش داشت گفت: از بچگی کمک حالش بودم،
در امد دیگری نداریم و زندگیمان با همان سیگار فروختن می‌چرخد..
سجاد در پایان گفت: اگر ذهنم آرام و فضای مناسبی وجود داشت تمرینات خود را انجام داده و قول مدال پارالمپیک پاریس را می‌دهم.
انتهای پیام/
همه مسئولین قول کار برایم داده اند/ بیش از 10 سال است که با شهرداری نامه‌نگاری می‌کنم /لزوم توجه مسئولین به ورزشکار دومیدانی کار محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار