دبیر هیات کاراته استان زنجان؛

کاراته زنجان برای نخستین بار در سوپرلیگ رقابت می‌کند

1398/08/11 - 10:19 - کد خبر: 5327 نسخه چاپی

نصر: دبیر هیات کاراته استان زنجان گفت: کاراته زنجان برای نخستین بار در رقابت‌های سوپرلیگ باشگاه‌های ایران حضور یافته است.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، اکبر نوروزی امروز در گفت و گویی افزود: تیم زنجان با نام هیات کاراته در این پیکارها شرکت کرده است و با توجه به آمادگی بالا و سطح فنی مناسب ورزشکاران، انتظار می‌رود رقیب سرسختی برای دیگر تیم‌های شرکت‌کننده باشد.

وی با بیان اینکه کاراته زنجان، تجربه حضور در پیکارهای لیگ برتر و آینده‌سازان را در کارنامه خود دارد، اظهار داشت: این رقابت‌ها با شرکت ۱۲ تیم و به مدت پنج هفته برگزار می‌شود و زمان و محل برگزاری نیز از سوی سازمان لیگ، تعیین و اعلام می‌شود.  

نوروزی تصریح کرد: تیم کاراته زنجان در قالب ۱۸ کاراته‌کار رده سنی امید و بزرگسال و در دو بخش کاتا و کومیته، شرکت کرده است که رشته کاتا به صورت تیمی و انفرادی و کومیته نیز به شکل انفرادی، برگزار می‌شود.  

دبیر هیات کاراته استان زنجان گفت: تیم زنجان روز چهارشنبه (هشتم آبان ماه) در دیدار نخست خود که در سالن ورزشی شهید افراسیابی، تهران برگزار شد توانست با نتیجه ۱۸ بر ۱۳ بر تیم پاس ناجا غلبه کند اما در برابر دانشگاه‌آزاد که از وجود ملی‌پوشان، بهره‌مند است نتیجه را واگذار کرد.

انتهای پیام/

کاراته زنجان برای نخستین بار در سوپرلیگ رقابت می‌کند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار