خبر/

آغاز واگذاری اراضی ۴ شهرک صنعتی در آذربایجان‌شرقی

1400/08/06 - 14:07 - کد خبر: 53239 نسخه چاپی

نصر: مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي از آغاز واگذاري زمين صنعتي در فاز توسعه شهركها و نواحي صنعتي سليمي،بعثت، بناب و عليشاه با هزينه كرد بالغ بر يك هزار و ٤٠٩ ميليارد ريال خبر داد.

به گزارش نصر، سيد مرتضي نيرومند اسكويي با اشاره به تکمیل واگذاری اراضی صنعتی در فازهای موجود شهرک هاي صنعتی شهيد سليمي، بعثت ،و بناب با توجه به پیگیری و استقبال سرمایه گذاران وصنعتگران ، فاز توسعه اين شهرك ها و نواحي صنعتي در مرحله اول با مساحت  ٦٥٢ هکتار و هزينه كرد بالغ بر يك هزار و چهار صدو نه ميليارد ريال آغاز شد.
وي گفت: در سال های اخیر مهم ترین مشکل برای سرمایه گذاران استان نبود زمین صنعتی بوده که بعد از سال ها ، توسعه ۱۰۰ هکتاری با هزينه بالغ بر ٢٠٩ ميليارد ريال براي  شهرک صنعتی بناب فراهم شد و این زمین ها آماده واگذاری به متقاضیان است.
مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي استان با اشاره به بزرگترين شهرك صنعتي كشور افزود: شهرك صنعتي بعثت بزرگترين شهرك صنعتي كشور در فاز توسعه ١٣٠ هكتار شروع به واگذاري گرديده است كه تا امروز براي اين شهرك صنعتي ٨٨٩ ميليارد هزينه شده است.
رييس هيات مديره شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌ شرقي با اشاره به اولویت این شرکت برای توسعه و آماده‌سازی شهرک‌های صنعتی استان گفت: در این راستا ، ٢٦٨ میلیارد ریال برای توسعه شهرک سلیمی تبریز هزینه شده است.
وي در ادامه گفت: ناحیه صنعتی علیشاه ۱۶ هکتار مساحت دارد و برای ۴۰ واحد صنعتی و تولیدی قابلیت اسقرار دارد.با توجه به پتانسیل بالای تولید در علیشاه یکی از کمبودهای موجود این شهر، ناحیه صنعتی بود که این مهم با همت شرکت شهرک‌های صنعتی و با مساعدت و همدلی دستگاه‌های اجرایی استان عملی شد.
انتهای پیام/
آغاز واگذاری اراضی ۴ شهرک صنعتی در آذربایجان‌شرقی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار