تمام جایگاه های سوخت در آذربایجان‌غربی وارد مدار شدند

1400/08/06 - 12:27 - کد خبر: 53230 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: در حال حاضر تمام جایگاه های عرضه بنزین استان در حال خدمت رسانی بوده و به صورت دستی بازگشایی شده اند.

به گزارش نصر، احمد مجرد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار با بیان اینکه از ۱۶۰ جایگاه بنزین در استان تمام جایگاه‌ها به صورت دستی بازگشایی و وارد مدار شده‌اند، افزود: همچنین ۲۵ تا ۳۰ درصد از جایگاه‌های بنزین استان نیز به صورت کارتی و حالت عادی مشغول فعالیت هستند.
وی با بیان اینکه هم اکنون بنزین در جایگاه‌های سوخت به قیمت آزاد و سه هزار تومانی ارائه می‌شود و هیچ صفی در جایگاه‌های بنزین استان وجود ندارد، اظهار کرد: امروز تا ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۶ جایگاه به حالت عادی بازگشته بودند و شهروندان با استفاده از کارت سوخت اقدام به سوخت گیری می‌کردند در حال حاضر این میزان به ۲۵ تا ۳۰ درصد رسیده است.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه با اشاره به فعالیت شبانه روزی اکیپ‌های فنی و کارشناسی برای بازگشت جایگاه‌های بنزین به حالت عادی در استان افزود: بخشی از فعالیت‌ها مربوط به استان و بخش دیگری توسط سامانه ستاد مرکزی اجرایی می‌شود که در استان ۵۵ درصد اقدامات انجام شده و فعالیت اکیپ‌ها تداوم دارد.
مجرد بیان کرد: پیش بینی می‌شود در روزهای آینده تمام جایگاه‌های بنزین استان به حالت عادی بازگردند و در شهرستان‌ها نیز اکیپ‌های مورد برای حل مشکل اعزام می‌شود تا دو روز آینده همه جایگاه‌های سوخت استان به حالت عادی باز خواهند گشت.
به گزارش ایرنا، از روز سه شنبه در پی اختلال در سامانه هوشمند سوخت، عرضه بنزین طی ساعاتی با مشکل مواجه شد ولی از عصر همان روز، جایگاه های عرضه سوخت به ترتیب وارد مدار خدمت رسانی شدند.
انتهای پیام/
تمام جایگاه های سوخت در آذربایجان‌غربی وارد مدار شدند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار