در جلسه مشاوران کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی؛

اهمیت شناسایی نیازهای مردم و بهره برداری بهینه از پتانسیل های کارشناسی در جامعه مورد تاکید قرار گرفت

1398/08/11 - 09:43 - کد خبر: 5321 نسخه چاپی

نصر: جلسه هم اندیشی مشاوران کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی با هدف ایجاد هماهنگی در تبیین برنامه های راهبردی و استراتژیک و نیز افزایش کیفیت خدمات کارشناسی در سطح جامعه و جلب رضایت مردم برگزار شد.

به گزارش نصر، رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی در این جلسه پیشرفت امور را رضایت بخش دانست و گفت: وضعیت کانون کارشناسان رسمی در آذربایجان شرقی رضایت بخش است و اوضاع روز به روز بهتر می شود.

وی اهمیت انجام فعالیت اقتصادی برای کانون را یادآور شد و افزود: تردید نیست که اثربخشی فعالیت های کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی با پشتوانه های اقتصادی امکان پذیر است و با روش های مختلف میزان درآمدهای ما افزایش خواهد یافت.

 علی اکبر بالاگر فعالیت در شرایط رقابتی را با اهمیت خواند و اظهار داشت: ایجاد فضای رقابتی به پویایی سازمان ها می انجامد و کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی لازم است تعاملات خود را  با واحد های دولتی و خصوصی افزایش دهد.

وی افزود: اعتقاد بر این است که مردم باید خیلی بیشتر از این از ظرفیت های ما استفاده کنند و خدمات کانون کارشناسان رسمی دادگستری به عنوان مرجع رسیدگی به اختلافات و ابهامات و به عنوان داور می تواند حتی در اموری نظیر خرید ملک، خودرو و مانند آن نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی تصریح کرد: ایجاد شفافیت در انجام امور کارشناسی همواره مورد توجه ماست و با حفظ منزلت و جایگاه کارشناسان و انجام نظارت تلاش می کنیم با هر گونه تخلف احتمالی در این حوزه مقابله شود.

گفتنی است در این جلسه مشاوران کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی در راستای ایجاد هم افزایی و نیل به بهبود مورد انتظار، دیدگاه های کاربردی خود را در خصوص مسایل مختلف و برنامه های در دست اقدام کانون ارائه دادند.

همچنین در این جلسه اهمیت شناسایی نیازهای متنوع مردم به ویژه در حوزه های اقتصادی و  بهره برداری بهینه از پتانسیل های موجود کارشناسی کانون در جامعه ، انجام مشاوره و حل و فصل مشکلات حقوقی متقاضیان مورد تاکید قرار گرفت.

انتهای پیام/

اهمیت شناسایی نیازهای مردم و بهره برداری بهینه از پتانسیل های کارشناسی در جامعه مورد تاکید قرار گرفت نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار