خبر/

افزایش تعامل بین کانون و مرکز کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی

1400/08/06 - 09:35 - کد خبر: 53207 نسخه چاپی

نصر: رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی گفت: اعتماد کارشناسان به هیئت مدیر جدید بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است و ما امیدواریم با تلاش لازم و ایجاد همگرایی مورد نظر بین کانون و مرکز در سطح استان و نیز ارائه خدمات بهینه، زمینه را برای جلب رضایت بیشتر متقاضیان امور کارشناسی فراهم کنیم.

به گزارش نصر، رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی گفت: انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی را تبریک  می گوئیم و اطمینان داریم میزان ارتباطات کانون و مرکز افزایش یافته و  فعالیت های کارشناسی در منطقه مسیر واحدی خواهد داشت
دیدار اعضای هیئت مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی با هیئت مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی با هدف گسترش تعاملات سازمانی و حل و فصل مطلوب مشکلات حقوقی متقاضیان امور کارشناسی برگزار شد.
در جریان این دیدار که در محل کانون ترتیب یافته بود اعلام شد میزان تبادل نظر بین کانون و مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی در مورد مسایل مختلف کارشناسی افزایش خواهد یافت.
محمد حسن محقق رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی در این دیدار گفت: اعتماد کارشناسان به هیئت مدیر جدید ارزشمند و قابل تقدیر است و ما امیدواریم با تلاش لازم و ایجاد همگرایی مورد نظر بین کانون و مرکز در
 سطح استان و نیز ارائه خدمات بهینه، زمینه را برای جلب رضایت بیشتر متقاضیان امور کارشناسی فراهم کنیم.
اسماعیل عبدالهی رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی نیز در این دیدار گفت: انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی را  تبریک می گوئیم و اطمینان داریم میزان ارتباطات کانون و مرکز افزایش یافته و  فعالیت های کارشناسی در منطقه مسیر واحدی خواهد داشت.
در این دیدار اعضای هیئت مدیره کانون و مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی در خصوص مسایل مختلف حوزه کارشناسی در سطح استان آذربایجان شرقی دیدگاه های راهبردی خود را مطرح ساختند.
گفتنی است در این دیدار همچنین ضرورت استمرار جلسات، رایزنی در مورد مسایل مورد علاقه و جهت گیری های سازنده در جهت ارائه خدمات مطلوب کارشناسی به مردم و سازمان های مختلف و حل و فصل چالش های موجود مورد تاکید قرار گرفت.
انتهای پیام/
افزایش تعامل بین کانون و مرکز کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار