شهردار سهند در گفتگو با «نصر» مطرح کرد؛

توجه ویژه به مسائل فرهنگی در کنار توسعه عمرانی شهر سهند/ لزوم تسریع در حل مشکل تامین آب شرب سهند

1400/08/06 - 00:13 - کد خبر: 53198 نسخه چاپی

نصر: شهردار سهند گفت: سهند یک شهر گارگاهی است، اما در کنار توسعه شهری باید به مسائل فرهنگی، ورزشی و اجتماعی سهند هم توجه ویژه داشته باشیم. ما برای توسعه زیرساخت های فرهنگی سهند برنامه خوبی داریم و همزمان با توسعه عمرانی شهر، به مسائل فرهنگی و اجتماعی شهروندان اولویت می دهیم.

به گزارش نصر، "علی علایی" در تشریح برنامه های خود در شهرداری سهند، افزود: وظیفه دارم نسبت به دیگران تلاش بیشتری کنم. ما باید با همکاری و همراهی شورای شهر و شهرداری سهند و شرکت عمران شهر جدید سهند پاسخگوی همه سلایق شهروندان گرانقدر سهند باشیم.
 
وی افزود: ما در یک ماه گذشته که شهرداری سهند را تحویل گرفته ایم، در اقدامی سریع نسبت به ترمیم روشنایی شبانه معابر سهند اقدام کردیم که با استقبال شهروندان روبرو شده است. همچنین ساماندهی تابلوها و بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهر از اولویت های مهم ماست که در دست انجام است.
 
شهردار سهند بر لزوم همراهی مردم و مدیریت شهری تاکید کرد و افزود: بنده و همه همکارانم در شهرداری سهند خادم مردم و پاسخگوی آنها هستیم و بنده هر هفته دوشنبه ها بدون واسطه در خدمت شهروندان گرامی سهند هستم.
 

علایی در خصوص بودجه سال جاری شهرداری سهند نیز گفت: امسال بودجه سهند با 40 میلیارد تومان بسته شده است و بنا داریم بودجه 1401 را بالای 100 میلیارد تومان تدوین کنیم.
 
وی افزود: سهند یک شهر گارگاهی است، اما در کنار توسعه شهری باید به مسائل فرهنگی، ورزشی و اجتماعی سهند هم توجه ویژه داشته باشیم. ما برای توسعه زیرساخت های فرهنگی سهند برنامه خوبی داریم و همزمان با توسعه عمرانی شهر، به مسائل فرهنگی و اجتماعی شهروندان اولویت می دهیم. در همین راستا پارک بازی کودکان بزودی افتتاح و در اختیار مردم عزیز قرار می گیرد.
 
علایی در مورد المان های شهری سهند نیز اظهار کرد: المان های شهری هویت بخش سهند هستند و ما در این زمینه با بهره گیری از ذوق هنرمندان استان برای زیباتر کردن شهر سهند اقدام می کنیم. همچنین برج های پرچم در ورودی های شهر بزودی نصب شده و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در آنها به اهتزاز درخواهد آمد.
 
شهردار سهند مشکل تامین آب شرب در سهند را یکی از مسائل مهم این شهر جدید عنوان کرد و ادامه داد: در حالی که احداث 53 هزار واحد مسکونی دیگر در قالب طرح های حمایتی مسکن دولت برای سهند برنامه ریزی شده است، مشکل آب شرب سهند هنوز حل نشده است و لازم است دستگاه های استانی متولی موضوع با اولویت بخشی و سرعت بیشتری حل مشکل آب شرب سهند را در دستور کار داشته باشند.
 

علایی گفت: شهر سهند 36 هزار هکتار وسعت دارد و برای مدیریت درست این شهر بزرگ برنامه ریزی درستی لازم است و باید از مشورت افراد خردمند در این خصوص استفاده کنیم. من همه نخبگان سهند، تبریز و استان را برای کمک به توسعه پایدار شهر سهند دعوت می کنم.

وی در بخش دیگری از گفتگوی خود با «نصر» مشکل عمده دیگر شهر سهند را عدم وجود سازمانی مستقل برای مدیریت حمل و نقل عمومی دانست و افزود: ما در شهرداری سهند مصوبه تاسیس سازمان حمل و نقل عمومی را از شورای محترم شهر گرفتیم و بزودی با تامین بیش از 200 دستگاه تاکسی و اتوبوس گام بزرگی در حل مشکل حمل و نقل عمومی شهر سهند برخواهیم داشت.
 

شهردار سهند خاطرنشان کرد: خوشبختانه فضای بسیار خوب همدلی در شهرداری و شورای شهر سهند ایجاد شده است و با همراهی و همکاری شرکت عمران سهند خواهیم توانست خدماتی در شان مردم سهند ارائه دهیم و انشاالله رضایتشان را جلب کنیم. همچنین در امام جمعه محترم سهند و فرماندار اسکو همراهی نزدیکی با مجموعه شورا و شهرداری سهند دارند و در همین جا لازم می دانم از همه این عزیزان قدردانی کنم.
 
علایی در پایان همراهی رسانه ها را لازمه موفقیت هر دستگاه دولتی و غیر دولتی دانست و افزود: رسانه ها گوش شنوا و چشم بینای جامعه هستند. امیدوارم با همراهی مردم، مسئولان و رسانه ها بتوانیم خدمات ماندگاری را در شهر زیبای سهند انجام دهیم.
 
انتهای پیام/
 
توجه ویژه به مسائل فرهنگی در کنار توسعه عمرانی شهر سهند/ لزوم تسریع در حل مشکل تامین آب شرب سهند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار