کاپیتان ماشین‌سازی؛

هدف مالک باشگاه ماشین سازی نابودی تیم است

1400/08/05 - 14:42 - کد خبر: 53176 نسخه چاپی

نصر: کاپیتان و بازیکن تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز با انتقاد شدید از ناتوانی مالک این باشگاه، گفت: متاسفانه هدف وی از حضور در این باشگاه قدیمی فقط نابودی تیم است.

به گزارش نصر، بهمن کاملی روز چهارشنبه با انتشار مطالبی در فضای مجازی، اعلام کرد: من، سال ها در فوتبال ایران و تبریز بوده ام، نمی دانم چرا باشگاه بزرگ و قدیمی ماشین سازی را به چنین اشخاصی واگذار کرده اند که حتی توان تهیه آب آشامیدنی برای انجام تمرینات تیم را ندارد؟
وی با ابراز تاسف و تاثر از شرایط بسیار سخت و نامشخص تیم ماشین سازی، اظهار کرد: شرایط به گونه ای است که به علت ناتوانی مالک در تامین هزینه های تیم، برای هر ۶ بازیکن یک اتاق ۴۰ متری اجاره کرده و به بازیکنان می دهد که این موضوع حتی در تیم های محلات هم دیده نمی شود.
کاملی با اعلام اینکه در حال حاضر بازیکنان ماشین سازی تبریز در بلاتکلیفی و سرگردانی به سر می برند، ادامه داد: ما تنها به خاطر هواداران عاشق و دلسوخته تیم در تبریز مانده ایم تا تکلیف خود را روشن کنیم چون با تداوم شرایط کنونی ادامه همکاری ممکن نیست.
وی گفت: بنده و سایر بازیکنان با هدف بازگرداندن ماشین سازی به لیگ برتر هم قسم شده و با این تیم قرارداد همکاری امضا کردیم اما الان مالک باشگاه نه تنها در قبال قرارداد، خود را پاسخگو نمی داند بلکه حتی به تلفن های ما نیز جواب نمی دهد.
کاملی اضافه کرد: حرف های زیادی است که باید گفته شود تا نقاب از چهره افرادی برداشته شود تا هواداران مظلوم و خونگرم ماشین سازی بدانند تیم محبوبشان دست چه کسانی افتاده است.
وی با تاکید بر اینکه از کسی نمی ترسد و وضعیت باشگاه بسیار نگران کننده است، افزود: اگر وضع به همین روال باشد بدون تردید سقوط ماشین سازی به دسته دوم قطعی است، چون حتی در صورت باز شدن پنجره انتقالاتی باشگاه دیگر امکان جذب بازیکن برای تیم که در حال سقوط است، وجود نخواهد داشت.
به گزارش ایرنا،  تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با بیش از ۵۲ سال سابقه در ورزش ایران، لیگ برتر قصل گذشته را با کسب نتایج بسیار ضعیف و سقوط به دسته یک به پایان رساند و در هفته اول و دوم لیگ دسته اول به ترتیب در تبریز با نتیجه ۴ بر ۰ مقابل شهرداری همدان و رایکا در بابل به نتیجه ۲ بر ۰ تن به شکست داد.
باشگاه ماشین سازی تبریز به عنوان قدیمی ترین تیم آذربایجان از دهه ۱۳۸۰ که توسط کارخانه سلب مدیریت شد، تاکنون توسط نهادها و افراد مختلف از جمله شهرداری تبریز،  اداره کل بازرگانی استان، باشگاه دبیری و هیات فوتبال آذربایجان شرقی اداره شده است که در آخرین مورد امتیاز این باشگاه از حدود سه سال پیش به محمدرضا زنوزی واگذار شد.
امتیاز این باشگاه در اواخر لیگ برتر فصل گذشته پس از کش و قوس های فراوان با اطلاع استانداری، دادگستری و هیات فوتبال آذربایجان شرقی به یونس قربانی، مالک و مدیرعامل کنونی واگذار شد و به رغم قول های رنگارنگ برای سر و سامان دادن به وضعیت باشگاه، به دلیل بدهی های هنگفت پنجره نقل و انتقالاتی این تیم توسط فیفا بسته شده است.
انتهای پیام/
هدف مالک باشگاه ماشین سازی نابودی تیم است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار