هیچ وقت در فصل اول قهرمان نشده‌ام

دنیزلی: هواداران صبور باشند، به هدفمان می‌رسیم

1398/08/10 - 21:29 - کد خبر: 5314 نسخه چاپی

نصر: مصطفی دنیزلی گفت: من تاکنون در تمام تیم‌هایی که قهرمان شده‌ام،‌ در نیم‌فصل اول هیچ‌وقت تیمم در رده نخست نبوده است.

به گزارش نصر، مصطفی دنیزلی پس از شکست 4 بر 2 تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: این بازی به لحاظ حساسیت مهمترین بازی هفته بود. اساساً بازی خوبی هم بود. ما هفته گذشته شکست خوردیم و بازی بدی بودی، ولی امروز موقعیت‌های خوبی داشتیم. به‌هرحال فاکتورهای متفاوتی برای این باخت وجود دارد که نمی‌توان آنها را توجیه کرد.

وی افزود: در بازی موقعیت‌های زیادی داشتیم، ولی نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. اشتباهات فردی نتیجه این بازی را رقم زد. این به بدان معنا نیست که من از تیمم ناراضی باشم. من از تیمم راضی هستم و به تمام بازیکنانم اطمینان دارم. به‌هرحال ما اگر یک یا دو امتیاز از رقیبان‌مان عقب بمانیم، اهمیت ندارد.

من برای یک هدف به اینجا آمده‌ام و با این تیمم به آن هدف خواهم رسید. من به هواداران و تمام اعضای تیم اطمینان دارم و می‌دانم به هدف‌مان خواهیم رسید.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در ادامه یادآور شد: من تاکنون در تمام تیم‌هایی که قهرمان شده‌ام،‌ در نیم‌فصل اول هیچ‌وقت تیمم در رده نخست نبوده است. در هر صورت شکل جدول این‌گونه بوده است. البته فکر نکنید ما در نیم‌فصل اول به رده نخست نخواهیم رسید. بازیکنان ما وقتی که می‌خواهند علمکرد خوبی داشته باشند، ممکن است اشتباهاتی را هم مرتکب شوند.

سرمربی تیم تراکتور در مورد اینکه نقش مصدومان تراکتور در این باخت چقدر بوده است، عنوان کرد: ما بازیکنان مصدومی داشتیم و روز گذشته هم سوگیتا به این مصدومان اضافه شد. دژاگه دو هفته است که نتوانسته با ما تمرین کند. بازیکنانی هم بودند که مصدومیت جزئی داشتند، اما فداکاری و در بازی امروز بازی کردند.

ما امروز موقعیت‌های خوب و زیادی داشتیم. مازولا، حاج‌صفی و آزادی نتوانستند از این فرصت‌ها استفاده کنند. نتیجه امروز می‌توانست برعکس هم باشد. رقب ما از فرصت‌های خود استفاده کرد، اما ما نتوانستیم استفاده کنیم و این نتیجه رقم خورد. به‌هرحال امیدوارم پرشورها از شکل بازی ما خوشحال باشند، اما می‌دانم از نتیجه رضایت ندارند و خوشحال نیستند.

دنیزلی گفت: ما چه میزبان باشیم و چه میهمان برای برد وارد زمین می‌شویم. من در تمام زندگی‌ام در هیچ مسابقه‌ای برای مساوی به میدان نرفته‌ام. یعنی اگر برای نباختن وارد زمین شوید،‌ قطعاً شکست خواهید خورد.

انتهای پیام/

دنیزلی: هواداران صبور باشند، به هدفمان می‌رسیم نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار