یک تیم و مربی‌بزرگ را مجبور به دفاع کردیم

استراماچونی: امیدوارم در 70 سالگی شبیه دنیزلی باشم

1398/08/10 - 21:22 - کد خبر: 5313 نسخه چاپی

نصر: آندره آ استراماچونی می گوید: آماده کردن ذهنیت بازیکنان مهم ترین اولویت او در دیدار برابر تراکتورسازی بوده است.

به گزارش نصر، آندره آ استراماچونی سرمربی تیم استقلال تهران بعد از برد تیمش مقابل تراکتور در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت:قبل از هر چیز همان‌طور که روز گذشته گفتم، برای ما ذهنیت بازیکنان در بازی امروز اهمیت زیادی داشت و مدل بازی ما این است که در تمام بازی‌ها هجومی بازی کنیم.

وی افزود: بازی امروز نشان داد که   برابر یک تیم و مربی بزرگ کاری را انجام دادیم که مقابل استقلال تدافعی بازی کردند.

سرمربی استقلال گفت: ما لایق این پیروزی بودیم و کار آسانی نیست به تراکتور چهار گل زدن و فکر می‌کنم هواداران از این بازی لذت بردند.

این بازی خوبی بود و سطح بالای فوتبال ایران را نشان می‌داد. من بازی پرگل را به دیداری که یک بر صفر تمام شده یا موقعیت‌هایی ایجاد نشود، ترجیح می‌دهم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:برای من بازی‌های مهم تست‌های مهمی هستند، چون در این‌گونه بازی‌ها می‌توانید رشد کنید و دیدار امروز یک قدم رو به جلو را برای ما نشان داد، اما بیشتر در زمینه ذهنیت بازیکنان خوب بودیم. ما بازی‌های پشت سر هم را برده‌ایم، اما سعی می‌کنم بازیکنان هیجان‌زده نشوند، چون چیزهای زیادی داریم که باید پیشرفت کنیم.

استراماچونی خاطرنشان کرد: ما باید یکسری کارها را انجام دهیم تا پیشرفت کنیم. اتفاق خوبی که افتاد، این بود که تیم من هرگز از فوتبال بازی کردن نایستاد، حتی وقتی از تراکتور جلو بودیم، بازی هجومی به نمایش گذاشتیم.

وی اضافه کرد: ما نکات خوبی را از این بازی می‌دانستیم ولی سن دنیزلی از من بیشتر است و احترام زیادی برای او قائل بوده و هستم و امیدوارم در سن 70 سالگی مثل ایشان باشم.

انتهای پیام/

استراماچونی: امیدوارم در 70 سالگی شبیه دنیزلی باشم نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار