عضو شورای سهر تبریز؛

رضایت کارگران شهرداری را جلب کنیم 

1400/08/04 - 21:40 - کد خبر: 53128 نسخه چاپی

نصر: عضو شورای شهر گفت: اگر می‌خواهیم برنامه های ما محقق شود تنها بدست کارگران شهرداری خواهد بود و این میسر نمی‌شود مگر اینکه رضایت کارگران را جلب کنیم. 

به گزارش نصر، "سید کاظم زعفرانچی" بعد از ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر گفت: مجموعه شورای ششم آماده اند تا بار از دوش مردم و سد ها را بردارند، این موارد از اولین روز دغدغه اعضا بوده است. 
وی ادامه داد: در اولین صحبت هایی که داشتم طرح تکریم نیروی انسانی را تاکید کردم، معتقدم این طرح باید شکل بگیرد،هر انسان منصف شاهد این خدمت ها است.
وی اضافه کرد: شهرداری از بدو تولد انسان صد ها خدمت ارائه می کند، 70 درصد این خدمت ها توسط نیرو های خدمات است.
زعفرانچی گفت: در جلسات قبلی اشاره کرده ام نیروی آتش نشانی را بعد از کار طاقت فرسا و چند ساعت نگهبانی به ماموریت می‌فرستیم. 
وی در ادامه در رابطه با برخی از نیرو های شهرداری گفت: در شهرداری نیرو های خدماتی داریم که خانم هستند و از 6 و نیم صبح به کیوسک اتوبوس ها می آیند و تا شب کار می کنند. 
وی ادامه داد: کمترین حقوق اینها دستکش و لباس است و متاسفانه حق لوازم التحریر فقط در برخی مناطق داده می شود.
وی تاکید کرد: ما آمده ایم تا این مشکلات را حل کنیم، اهدافی که اعضای شورا داشتند یکی بحث مسکن کارکنان بوده است، در برخی مناطق شهرداری تعاونی مسکن شهرداری خوب عمل کرده است. 
وی افزود: در بحث بیمه تکمیلی و تبدیل وضعیت دچار مشکل شده ایم، اگر چه این تبدیل وضعیت نیز به نمایندگان مجلس برمی‌گردد، اگر مجوز قانونی برای تبدیل وضعیت نداریم حداقل یکسان سازی حقوق شود.
وی اضافه کرد: خدمات شهرداری کاری که انجام می دهد در مقابل حقوقی که می‌گیرد ناچیز است. 
وی در واکنش به صحبت های اخیری که داشت گفت: از صحبت های قبلی ام سو برداشت شده بود، مخالف قشر کارگر نیستیم، موضوعات بنام کارگر تمام شده اما به کام دیگران. 
وی تصریح کرد: در شهرداری کسانی هستند که ورود و خروجشان معلوم نیست اما حقوق گرفته اند، کسانی هستند که در مغازه خودشان نشسته اند و از شهرداری حقوق می گیرند. 
وی افزود: اگر می‌خواهیم برنامه های ما محقق شود تنها بدست کارگران شهرداری خواهد بود و این میسر نمی‌شود مگر اینکه رضایت کارگران را جلب کنیم.
انتهای پیام/
رضایت کارگران شهرداری را جلب کنیم  نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار