خبر/

صدور پروانه فعالیت مرکز کارآموزی جوارکارگاهی شرکت گاز آذربایجان شرقی

1400/08/03 - 10:48 - کد خبر: 53006 نسخه چاپی

نصر: شرکت گاز آذربایجان شرقی برای نخستین بار در سطح شرکت های گاز استانی، موفق به کسب پروانه فعالیت مرکز کارآموزی جوارکارگاهی از مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان شد.

به گزارش نصر،  در مراسمی که با حضور مدیرعامل و مسؤولین این شرکت، مدیران کل سازمان فنی و حرفه ای؛ تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت و معدن و تجارت برگزار شد، پروانه فعالیت مرکز کارآموزی جوارکارگاهی به شرکت گاز، اعطا گردید.
سیّدرضا رهنمای توحیدی در این مراسم ضمن اشاره بر عملکرد آموزشی شرکت گاز گفت: مهم ترین اهداف آموزشی شرکت گاز، توانمندسازی منابع انسانی، دانش محوری، هم‌افزایی و ارتقای خرد جمعی می باشد که در همین راستا اقدامات مهمی به تفکیک سطوح سازمانی و سمت های اجرایی عملیاتی گردیده است.
وی ادامه داد: در حوزه توانمندسازی بخش خصوصی و در راستای عملیاتی نمودن برنامه های برونسپاری خدمات، ضمن همکاری با سازمان فنی و حرفه ای،  45 استاندارد آموزشی مشاغل پیمانکاری در چهار فاز: مطالعاتی، مصاحبه - تجزیه و تحلیل شغل -  نهایی سازی و استاندارد نویسی،  تهیه و تدوین شده است.
توحیدی با اشاره به اهمیّت و حساسیّت برخی از مشاغل پیمانکاری در شرکت که به طور مستقیم در ارتباط با مردم بوده و لزوم آموزش های ویژه ضمن خدمت را می طلبد، تصریح کرد: نیروهای امدادی و عملیاتی و نیروهای کنتورخوانی در صف اوّل خدمت رسانی به مشترکین گاز قرار داشته و ضرورت دارد از لحاظ نحوه ارائه خدمات با بیشترین دقت و مهارت بالای شغلی در کمترین زمان، مورد آموزش مداوم و بررسی و آزمون قرار گیرند.
وی اظهار داشت: علی رغم ایجاد وقفه در آموزش فنی و عملی نیروهای پیمانکاری به دلیل شیوع کرونا، تاکنون با تجهیز کارگاه های آموزشی در 8 محور استان زمینه آموزش مشاغل امدادگر گاز شهری و روستایی و کنتورخوانی با صدور گواهینامه صلاحیت حرفه ای به تعداد 194 نفر  و آموزش 95000 نفر/ساعت فراهم گردیده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: اخذ مجوز فعالیت مرکز زمینه ارتقای کمی و کیفی آموزش های ضمن خدمت برای کارکنان شرکت گاز استان خواهد بود.
انتهای پیام/
صدور پروانه فعالیت مرکز کارآموزی جوارکارگاهی شرکت گاز آذربایجان شرقی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار