مشاور شهردار تبریز در امور ایثار گران:

سعادت دنیوی واخروی ما در تبعیت از ولایت فقیه است

1397/12/21 - 17:40 - کد خبر: 530 نسخه چاپی

نصر: مشاور امور ایثارگران شهردارتبریز گفت : گوش به فرمان ولی فقیه بودن موجب می شود مسئولان و کارمندان در راهی که ادامه هشت سال دفاع مقدس می باشد استوارتر از قبل حرکت کنند ، نمی شود که ادعای خط امامی داشت و ولایت مطلقه فقیه را قبول نکرد.

به گزارش نصر، تراب محمدی در گفت و گویی  افزود : امروز اگر در زمینه اشتغال ، اقتصاد و فرهنگ مشکل داریم ناشی از این است که به ندای رهبر مسلمین جهان لبیک نگفتیم و زمانیکه ایشان تهاجم و ناتو فرهنگی را گوش زد نمودند تدبیر نکردیم و بازهم برنامه اجرایی خوبی نداریم و یا بعضی از مسئولین اعتقاد ندارند و فقط شعار می دهند . والا با اهمیت دادن به تولید داخلی و متخصصان متعهد مشکلی پیش نخواهد آمد .

محمدی بیان کرد : الحمدالله دشمن روز به روز در حال ضعیف شدن و با توجه بیانات مقام معظم رهبری در سالروز قیام 22 بهمن که فرمودند ، هارت و پورت مسئولان نباید دل مسئولان را خالی کند ؛ باید تلاش و فعالیت مان را بیش از پیش تقویت کرده و موجب پیشرفت در جامعه باشیم ، و اگر از فرامین ولی فقیه بصورت عملی اطاعت کنیم قطعا پیروز این میدان هستیم .

مشاور شهردار تبریز گفت : باید به جوانان مومن ، بسیجی و انقلابی که از نخبه های با تقوا جامعه هستند استفاده مفید کرد ودر بسیاری از مدیریت ها اگر به این جوانان با نشاط و اهل علم ، کار بسپاریم و از تجارب پیشکسوتان نیز استفاده شود پیشرفت و آینده روشنی در جامعه خواهیم داشت .
 
وی گفت : امنیت و اقتدار امروز کشورمان ایران در سایه دلاورمردی ها و رشادت های رزمندگان و شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس است و اگر قدر این امنیت را ندانیم قطعاً خیانت بزرگی به مردم کرده و پای روی خون شهدا گذاشته ایم و این اصلا قابل درک نیست که ما هشت از مملکت خود دفاع کردیم و در این مدت از پیشرفت عقب ماندیم .

مسئول شورای پشتیبانی حوزه کارمندی شهید مدنی افزود : بسیجیان ادارات بخصوص آن دسته از ادارتی که بیشتر با مردم سرو کار دارند سعی کنند با رفتار و حسن خلق خود مردم را به آینده امیداور کنند و هرچه امورات روزمره اداری را آسان تر کنند ، همان قدر موجب تسریع و رضایتمندی این مردم عزیز خواهیم بود .

مشاورشهردار تبریز در امور ایثارگران گفت : همان طور که رزمندگان سپاه اسلام در مرزها داخلی و کشورهای همسایه اقتدار و امنیت به وجو آورده اند ؛ مسئولان سیاست خارجی هم با اقتدار مقابل زیاده خواهی های دولت خبیث آمریکا ، انگلیس ، استعمار گران و نوچه های آنان ایستادگی کرده و موجب سربلندی ملت ایران باشند .
محمدی در پایان با اشاره به مقام شامخ پدران ، مادران ، فرزندان شهدا و ایثارگران یادآور شد : تکریم مقام والای این عزیزان باید مهم ترین اولویت مسئولان باشد چرا که هرچه داریم در سایه دعای خیر مادران و پدران شهداء است .

انتهای پیام/

سعادت دنیوی واخروی ما در تبعیت از ولایت فقیه است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار