حاشیه‌های سفر استانی رئیس‌جمهوری در پارس‌آباد مغان

1400/08/01 - 11:05 - کد خبر: 52923 نسخه چاپی

نصر: رئیس جمهوری روز جمعه ساعت ۷.۱۵ صبح وارد فرودگاه پارس‌آباد مغان شد و هشتمین سفر استانی وی استان اردبیل در حالی آغاز شد که سادگی و بدور از تشریفات بودن آن بیشتر از هر چیزدیگر به چشم می آمد.

به گزارش نصر، سفر رئیس‌جمهوری به استان اردبیل در کمال سادگی  انجام گرفته و خبری از نصب پلاکاردهای خوش‌آمدگویی و تجملات در مسیر و مکان‌های مورد بازدید و نیز فرودگاه پارس‌آباد مغان نبود. ضمن اینکه رئیسی دیدارهای صمیمی نیز با شهروندان و کشاورزان و کارگزان منطقه داشت.
 تنی از زنان عشایر در منطقه عشایری فتحعلی نیز با دیدن رئیسی به سمت وی آمده و از مشکلات خود گفتند.
تعدادی از کارگران مجتمع گلخانه‌ای پارس‌آباد هم به هنگام بازدید رئیس‌جمهوری مشکلات خود را با وی ارائه کردند.
رئیس‌جمهوری در مسیر بازدید از منطقه عشایری فتحعلی با حضور در مزارع پنبه و بادام زمینی با کارگران مشغول کار در این مزارع گفت و گو کرد.
مسئولان استان اردبیل از جمله نماینده ولی فقیه در استان، استاندار ، نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و تنی از نمایندگان و دیگر مسئولان استان برای استقبال از رئیس‌جمهوری در فرودگاه پارس‌آباد حضور داشتند.
اسرا فخیمی نوه یکی از جانبازان شیمیایی پارس‌آباد مغان با اهدای شاخه گلی از رئیس‌جمهوری استقبال و خوش‌آمدگویی کرد.
رئیس‌جمهوری در بدو ورود به فرودگاه پارس‌آباد جایگاه اردبیل در ایجاد وحدت ملی و پرورش عالمان ارزنده دینی را مورد اشاره قرار داده و بر توسعه بخش‌های کشاورزی و گردشگری تاکید کرد و گفت که برای نیل به این هدف برنامه‌های میان مدت و درازمدت اجرایی می‌شود.
عکاسان، خبرنگاران و فیلم‌برداران پرشماری برای تهیه خبر و عکس از لحظه ورود رئیس‌جمهوری در فرودگاه حاضر شده بودند و با وجود محدویت رسانه‌های استانی از سفر استقبال کرده و در پی پوشش مناسب خبری این رویداد بودند.
بازدیدهای رئیس‌جمهوری از طرح‌های اقتصادی منطقه مغان از جمله مطالبات مردمی بود و شهروندان پارس‌آباد بر تکمیل آنها توسط دولت سیزدهم تاکید داشتند.
با پایان برنامه‌های رئیس‌جمهوری در پارس آباد مغان ، آیت‌الله رئیسی با هلی‌کوپتر عازم اردبیل شدند.
انتهای پیام/
حاشیه‌های سفر استانی رئیس‌جمهوری در پارس‌آباد مغان خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار