استاندار سابق آذربایجان شرقی:

آذربایجان در روزهای سرد ایران؛ گرمابخش بود/ ای کاش مدیران استان را استانداران انتخاب می کردند!

1400/08/01 - 09:35 - کد خبر: 52914 نسخه چاپی

نصر: استاندار سابق آذربایجان شرقی گفت: از مردم آذربایجان سپاسگزارم، مردم ولی نعمت ما هستند. مردم آذربایجان همیشه در روزهای سخت گرمی بخش ایران بودند، بعضی ها با نگاه غلط به مردم آذربایجان نگاه نکنند.

به گزارش نصر، محمدرضا پورمحمدی در آئین تکریم و معارفه استاندار آذربایجان شرقی افزود: از وزیر محترم کشور متشکرم که با وجود مشغله‌های زیاد، شخصاً برای معارفه استانداران حضور پیدا می‌کند. کاش این روند را سایر وزرای دولت محترم هم پیش بگیرند که در معرفی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تبریز متاسفانه چنین نبود.
وی ادامه داد: ای کاش همانطور که رییس جمهور وزرای خود را انتخاب می‌کند، استانداران هم بتوانند مدیران خود را انتخاب کنند.
پورمحمدی اضافه کرد: دیروز آقای رییس‌جمهور در اردبیل از طولانی شدن راه آهن اردبیل_میانه انتقاد کردند، این اتفاق در پروژه ۲۰ ساله راه آهن تبریز هم متاسفانه مشهود هست.
وی ادامه داد: در آبان ۹۸ هدف دشمنان تبریز و آذربایجان بود، سه ساعت قبل از اینکه اتفاقی بیافتد، رسانه‌های خارجی اعلام کردند که پمپ بنزین تبریز را آتش زده اند، اگر هوشیاری مردم و راهنمایی های پدرانه آیت الله آل هاشم نبود، ما دچار سختی می شدیم.
استاندار سابق آذربایجان شرقی در خصوص استاندار جدید گفت: آقای خرم یک انسان دلسوز و خوش فکر است و امیدوارم موفق باشند.
وی اظهار داشت: در وزارت کشور به من گفتند که شما دو وظیفه دارید، یک برقراری امنیت و دوم برگزاری انتخابات. در بقیه موضوعات استاندار را هماهنگ کننده می دانستند.
پورمحمدی اضافه کرد: در امور زیربنایی تلاش های زیادی کردیم، راه آهن میانه به تبریز را از طلسم خارج کردیم، چهار سد را افتتاح کردیم، سدهای دیگر به دلیل عدم تخصیص بودجه علی رغم تکمیل طرح ها هنوز مانده‌اند.
وی تصریح کرد: از مردم آذربایجان سپاسگزارم، مردم ولی نعمت ما هستند. مردم آذربایجان همیشه در روزهای سخت گرمی بخش ایران بودند، بعضی ها با نگاه غلط به مردم آذربایجان نگاه نکنند. آذربایجان جان ایران است و ایران جان آذربایجان است. به یاد بیاورید صبح ترور سردار عزیز دلها، قاسم سلیمانی عزیز را که تبریزی ها حماسه ای ماندگار آفریدند و تمجید چندین باره رهبری عزیز را سبب شدند. ما ایران دوست تر از آذربایجانی ها در کشور نداریم.
وی در پایان گفت: از همراهی مردم عزیز، نخبگان، رسانه ها و حمایت های آیت الله آل هاشم در طول خدمتم قدردانی می کنم. خدا را شاهد می گیرم، هر تصمیمی گرفتیم بر اساس قانون و حق بود، هر چند انسان ممکن است خطا هم داشته باشد. امیدوارم مردم ما را حلال کنند و ببخشند.
انتهای پیام/
آذربایجان در روزهای سرد ایران؛ گرمابخش بود/ ای کاش مدیران استان را استانداران انتخاب می کردند! نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار