خبر/

احداث ۱۹ مدرسه خیرساز در بخش کندوان میانه

1398/08/09 - 17:25 - کد خبر: 5286 نسخه چاپی

نصر: بخشدار کندوان با اشاره به اینکه از ۶ مدرسه در حال ساخت روستاهای افضل، مونق، صومعه کبودین، حاج یوسفلو علیا، ینگجه دلیکانلو و اکبرآباد در این بخش، ۵ مدرسه خیرساز، گفت: ۱۹ مدرسه خیرساز با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار در این بخش اجرایی شده و یا به زودی به اتمام می‌رسد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، محمود زرین روز پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش بخش کندوان میانه گفت: ادامه تحصیل نیاز مهم بازماندگان از تحصیل است، این در حالی است که سواد آموزی در سطوح زندگی روزمره افراد، شغل، زندگی خانوادگی، سبگ زندگی و در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی موثر است.

رئیس شورای آموزش و پرورش کندوان افزود: اولین قدم برای ادامه تحصیل محرومین بازمانده از تحصیل را شناسایی و استخراج آمار آنها و تشکیل گروهی از اعضا برای مراجعه حضوری در جهت رفع موانع و مشکلات این افراد و ادامه تحصیل آنهاست.

زرین با بیان اینکه موانع اصلی در ادامه تحصیل دانش آموزان در این بخش، خانواده می باشد گفت:  دولت در زمینه تحصیل بازماندگان از تحصیل به بهترین نحو ممکن به وظایف خود عمل کرده است.

بخشدار کندوان  در ادامه با اشاره به فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان، استکبار ستیزی و سه واقعه مهم تاریخی این روز بر ضرورت برگزاری با شکوه مراسم ۱۳ آبان تاکید کرد و افزود: پیام۱۳ آبان سر تسلیم فرود آوردن در مقابل خداوند متعال و مبارزه و مقاومت در برابر ظلم و زورگویی است.

انتهای پیام/

احداث ۱۹ مدرسه خیرساز در بخش کندوان میانه نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار