معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز؛

شهرداری تبریز به ماشین‌آلات و تجهیزات زمستانی بیشتری نیاز دارد

1400/07/28 - 14:08 - کد خبر: 52811 نسخه چاپی

نصر: معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز گفت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه فصل زمستان، افزایش تعداد ماشین‌آلات و تجهیزات زمستانی این شهرداری ضروری است.

به گزارش نصر، محمدرضا قربانیان تبریزی روز چهارشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگاران با اشاره به آمادگی قابل قبول بیشتر تجهیزات زمستانی موجود شهرداری تبریز برای فصل زمستان، افزود: مدیران ستاد معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز هفته گذشته از تمامی ماشین‌آلات و تجهیزات زمستانی مناطق دهگانه شهرداری تبریز بازدید و وضعیت بیشتر این تجهیزات را قابل قبول ارزیابی کرده‌اند.
وی اظهار کرد: وضعیت نگهداری، سرویس و رفع عیوب ماشین‌آلات و تجهیزات زمستانی تنها در تعداد معدودی از مناطق قابل قبول نیست و این مناطق باید نسبت به رفع عیوب برخی تجهیزات در اسرع وقت اقدام کنند.
معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز بیان کرد: با توجه به گزارش‌های ارایه شده از سوی مدیران ستاد معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز، تعداد ۱۷ دستگاه نمکپاش مکانیزه باید سرویس شود که بعد از رفع عیوب، این دستگاه‌ها دوباره بازبینی خواهد شد.
قربانیان تبریزی با قدردانی از زحمات خدمات شهری مناطق دهگانه شهرداری تبریز در نگهداری مناسب و بهینه از تجهیزات و ماشین‌آلات زمستانی، ادامه داد: مدیران ستاد معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز از وضعیت کارگاه‌های محلول‌ساز، دستگاه‌های برفروب خیابانی، نمک‌پاش‌های مکانیزه، دستگاه‌های سنگین راهسازی تانکر و کمپرسی‌های مستقر در مناطق بازدید کرده و از وضعیت آنها مطلع شدند.
وی یادآوری کرد: تعمیر و نوسازی دستگاه‌های موجود، تجهیز کارگاه‌های محلول سازی و خرید مواد لازم، تهیه و نصب باکس‌های مخصوص نمک و ماسه از برنامه‌های مهم معاونت‌های خدمات شهری در آستانه فصل سرماست.
انتهای پیام/
شهرداری تبریز به ماشین‌آلات و تجهیزات زمستانی بیشتری نیاز دارد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار