سرمربی تراکتورسازی تبریز:

بازی سختی برابر سپاهان داریم/ دژاگه یکی از بهترین های تراکتور است

1397/12/21 - 17:16 - کد خبر: 528 نسخه چاپی

نصر: سرمربی تراکتورسازی تبریز گفت: بازی سختی برابر سپاهان داریم و می خواهیم در حضور هواداران تیممان این حریف قدرتمند را شکست دهیم.

به گزارش نصربه نقل از مهر، جرج لیکنز ظهر امروز پنج شنبه در نشست خبری قبل از دیدار تراکتورسازی تبریز مقابل سپاهان اصفهان گفت: دژاگه یکی از بهترین بازیکنان ما است و فردا به دلیل محرومیت او را در اختیار نداریم.

سرمربی تراکتورسازی تبریز با اشاره به اینکه تمرینات خوبی را در هفته اخیر برگزار کردیم، گفت: اشکان دژاگه به علت محرومیت در این دیدار به میدان نمی‌ رود. او از کاپیتان‌های تیم ملی است و از مهم‌ ترین بازیکنان‌مان محسوب می‌ شود.

وی با بیان اینکه سپاهان تیم صدرنشین لیگ است و از بهترین تیم‌ های امسال بوده افزود: این تیم خیلی کم گل می‌خورد و زیاد گل می زند و برای همین بازی سختی درپیش است. این نشان می ‌دهد سپاهان بالانس خوبی دارد.

لیکنز با تاکید بر اینکه هماهنگی خوبی بین خط حمله و دفاع سپاهان وجود دارد، ابراز داشت: آن‌ ها چهار امتیاز از ما جلوتر هستند و فردا موقعیت خوبی داریم تا به این تیم نزدیک شویم. البته این تیم اصفهانی یک بازی معوقه هم دارد. شاید برخی تصور کنند سپاهان تیم تدافعی است ولی این تیم در خط حمله هم خوب کار می کند.

وی سپس گفت: علی عبدالله زاده هم فردا به علت مصدومیت در تمرین در اختیارمان نیست و شرایط اخباری نیز به علت مصدومیت از ناحیه دست مشخص نیست.

وی در خصوص بازی قبلی تیمش برابر سایپا و کسب نتیجه تساوی در این بازی گفت: در برابر سایپا با سیستم هجومی بازی کردیم ولی به علت کیفیت زمین و عجله بازیکنان نتوانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم.

وی گفت: ۳ امتیاز بازی فردا برای ما خیلی مهم است و می ‌تواند به قهرمانی تیم ما کمک زیادی کند. باید تمرکز داشته باشیم و از موقعیت ها به خوبی استفاده کنیم.

وی در خصوص خریدهای جدید تیمش نیز گفت: بازیکنانی که به تازگی به جمع تیم‌مان اضافه شدند، نیاز به زمان دارند تا رفته رفته به ترکیب تیم ملحق شوند.

لیکنز گفت: از دو بازی خانگی نیم‌فصل دوم حداکثر امتیازات را گرفتیم. در بازی‌های خارج از خانه هم دو امتیاز گرفتیم. فردا تلاش می‌کنیم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

وی با اشاره به اینکه من مربی هجومی هستم، گفت: دوست دارم تیمم در هر بازی بیش از یک گل بزند و می‌توانم تعداد مهاجم‌ها را افزایش دهم تا سیستم بازی ما تغییر کند اما این موضوع نیازمند زمان مناسبی است. احساس می‌ کنم بازیکنان آماده تغییر سیستم نیستند.

سرمربی تراکتورسازی با تاکید بر اینکه برای تغییر سیستم نیاز به زمان است، گفت: هنوز در تراکتورسازی به آن وضعیت نرسیدیم که تغییر سیستم بدهیم. ما بازیکنان خوبی داریم که در پست‌ها با هم رقابت می‌کنند تا بهترین‌ها در ترکیب تیم تراکتورسازی قرار گیرند.

لیکنز افزود: باید برای بازی فردا آمادگی ذهنی داشته باشیم. هواداران باید بدانند که سه امتیاز بازی فردا برایمان خیلی مهم است. باید از تیم حمایت کنند چرا که سه امتیاز بازی فردا کمک زیادی به تیم‌مان می‌کند و هر چند سپاهان تاکنون شکستی در لیگ ‌برتر نداشته است.

وی در خصوص انصاری نیز گفت: طبیعی است که ساسان انصاری بتواند شانس بازی بیشتری داشته باشد. خوشحالم این بازیکن جزو بازیکنان ما است. ساسان انصاری فردا به عنوان مدافع به میدان نمی‌رود و مهاجم تیم‌مان است.البته مهدی‌زاده هم بازیکنی بود که می‌توانست در چند پست بازی کند که او را با انصاری معاوضه کردیم و یک مدافع را از دست دادیم.

وی در خصوص امیرقلعه نویی نیز اظهار داشت: کادر فنی کنونی سپاهان سال گذشته در ذوب آهن حضور داشت. قبل از آن هم در تراکتورسازی بودند. چند بازیکن سپاهان سابقه حضور در تراکتورسازی را دارند که شاخص‌ترین آن‌ها مهدی کیانی است.

وی در خصوص لی اروین نیز با بیان اینکه او مانند فرزندی است که رفته و بعد از چند ماه به خانه‌اش برگشته گفت: اروین بازیکن خوبی است و بعد از چند ماه به تراکتورسازی بازگشته و در این مدت تمرین و شرایط بازی هم نداشته است و شرایط خوبی هم ندارد و در یکی دو هفته آینده نمی ‌توان در مورد بازی کردنش صحبت کرد.

لیکنز ادامه داد: او هر روز دو جلسه تمرینی سنگینی دارد و برای آماده شدنش نباید عجله کرد و شاید ۴ تا ۶ هفته برای آماده ‌سازی او نیاز به زمان داشته باشیم.

انتهای پیام/

بازی سختی برابر سپاهان داریم/ دژاگه یکی از بهترین های تراکتور است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار