همت بالای ورزشکار میانسال تبریزی در دوومیدانی

1400/07/28 - 10:35 - کد خبر: 52780 نسخه چاپی

نصر، ورزشکار ۴۴ ساله تبریزی با همت بالای خود توانست مسیر تبریز تا شهرستان اهر را در زمان ۱۱ ساعت و ۵۰ دقیقه با دویدن طی کند.

به گزارش نصر، بهروز داداش زاده از دوندگان گم نام تبریزی بعد از کم کردن وزن خود از ۱۱۰ کیلوگرم تصمیم گرفت اینبار ورزش را به صورت حرفه ای تر دنبال کند و بر همین اساس توانسته است در این مدت چندین مسافت طولانی را تا به امروز به ثبت برساند.
داداش زاده در حاشیه آخرین ثبت رکورد خود در گفتگو با نصر با اشاره به کاهش وزن خود برای رسیدن به سلامتی اظهار داشت: حدود ۵ سال قبل،  بیش از ۱۱۰ کیلوگرم وزن داشتم که باعث بروز برخی مشکلات جسمانی برایم شده بود که تصمیم گرفتم آرام آرام پیاده روی را شروع کرده و بعد از آن به کوه نوردی  روی آوردم تا اینکه وزنم به حالت ایده آل رسید.
وی در ادامه افزود: بعد از کاهش وزنم تصمیم گرفتم دو آهسته را شروع کنم و رفته رفته مسافت های طولانی را تجربه کردم و تا مسافت های خارج از شهر دویدم تا اینکه اوایل امسال مسافت بین تبریز تا ورزقان که حدود ۸۰ کیلومتر بود را دویدم.
این ورزشکار تبریزی در خصوص مسافت های طولانی که تا به امروز طی کرده است گفت:  در برنامه بعدی توانستم دورتادور تبریز را که بیش از ۵۵ کیلومتر مسافت دارد طی کنم و در روز جمعه  مسافت بین تبریز تا اهر را با صرف ۱۱ ساعت و ۴۰ دقیقه دویدم.
داداش زاده در ادامه با گلایه مندی از مسئولان ورزشی استان گفت: علاقه داشتم این مسافت را در هفته تربیت بدنی طی کنم که متاسفانه اکثر ارگان های دولتی از جمله اداره ورزش و جوانان و هیئت ورزش های همگانی حمایت لازم را نداشتند و همکاری نکردند و حتی صدا وسیما اعلام کرده بود که در صورت داشتن نامه می توانند این حرکت را پوشش دهند که متاسفانه با نادیده گرفتن این حرکت از سوی اداره ورزش و جوانان و هیئت ورزش های همگانی این اقدام صورت نگرفت.
این دونده تبریزی در پایان با تشکر از حامی خود در طی مسافت های طولانی خاطر نشان کرد: در این بین تنها شرکت آذر اتصال بود که در برنامه های ما همراه شدند و حمایت های لازم را انجام دادند و امیدوارم بعد از این هم صدای ما را مسئولین ورزش استان بشنوند و حمایت های لازم را داشته باشند تا ماهم در این مسیر به قله های بلند تر برسیم.

گزارش از حمیدرضا سامبرانی
انتهای پیام/
همت بالای ورزشکار میانسال تبریزی در دوومیدانی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار