معاون نظارت سازمان صمت؛

یک تن روغن نباتی خارج از شبکه در آذربایجان‌شرقی کشف شد

1400/07/27 - 13:07 - کد خبر: 52741 نسخه چاپی

نصر: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجانشرقی گفت: یک تن روغن نباتی خارج از شبکه عرضه در استان کشف و واحد متخلف به پرداخت 280 میلیون ریال جریمه محکوم شد.

به گزارش نصر، یوسف پایدار روز سه شنبه با تأکید بر تداوم اقدامات نظارتی با استفاده از ظرفیت های موجود در سامانه های جامع انبار و جامع تجارت، افزود: با برنامه ریزی های انجام شده ، رصد سیستمی فعالان تجاری در این سامانه ها به ویژه  در بخش عمده فروشی و شرکت های پخش کالاهای اساسی مشمول ثبت در سامانه ها، با جدیت دنبال می شود.
وی گفت: در فرایند بازرسی های میدانی و سیستمی از واحدهای پخش ، به دلیل تخلف عرضه خارج از شبکه روغن نباتی در احجام مختلف، پرونده تخلفاتی برای واحد متخلف تشکیل و پس از طی مراحل قانونی رسیدگی، به میزان ۲۸۰ میلیون ریال جریمه شد.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان ، تصریح کرد : اقدامات نظارتی این سازمان در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان همچنان با جدیت و با استفاده از توان و ظرفیت همه دستگاه های نظارتی استانی در حال پیگیری بوده و با متخلفان وفق قوانین و مقررات به شدت برخورد خواهد شد.
پایدار از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور، شکایات و گزارش های خود را از طریق تلفن گویای ۱۲۴ ستاد خبری اعلام کنند.پ
انتهای پیام/
یک تن روغن نباتی خارج از شبکه در آذربایجان‌شرقی کشف شد خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار