وزیر ورزش:

هفته تربیت بدنی آغازی برای یکسال کار و امید است

1400/07/26 - 11:11 - کد خبر: 52660 نسخه چاپی

نصر: وزیر ورزش و جوانان در آغاز هفته تربیت بدنی گفت: این هفته آغازی برای یکسال کار و امید است.

به گزارش نصر، سیدحمید سجادی روز دوشنبه همراه سرپرستان معاونت‌های این وزارت‌خانه و رییسان فدراسیون‌های ورزشی در همایش پیاده‌روی فدراسیون ورزش‌های همگانی در دریاچه خلیج فارس حضور یافت و افزود: این هفته برنامه‌هایی برای جامعه پیش‌بینی شده که پیام‌آور نشاط و شادابی است.
وی افزود: پویایی در ورزش همگانی دیده می‌شود و این فدراسیون دیدگاه‌های ورزش همگانی را طوری برنامه‌ریزی کرده که نویدبخش شرایط بهتر در این ورزش است.
وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: در ماه‌های پایانی کرونا هستیم و تلاش کادر درمانی بازگرداندن مردم به زندگی عادی است و ما به بهانه هفته تربیت بدنی پیام تلاش و پویایی را القا می‌کنیم. در این هفته تلاش می‌شود تا با مشارکت بیشتر در ورزش همگانی و آمادگی جسمانی در کشور افزایش یابد و همگام با مردم باشیم.
وزیر ورزش و جوانان می‌گوید: خود را مسئول آمادگی جسمانی ٨٠ میلیون نفر از جمعیت می‌دانم و مردم ایران حق دارند در ورزش‌هایی که به آن علاقه دارند فعالیت کنند.
سجادی اضافه می‌کند: نهضت بهتر زیستن و سبک جدید زندگی بخش مهم فعالیت ورزشی است و نباید از اتفاق‌های روز دنیا عقب‌ باشیم. مدیران کل ورزش استان‌ها  فعال هستند و در همه شهرها افتتاحیه داریم و هفته پرتلاشی را برنامه‌ریزی کردیم.
هفته تربیت بدنی همه ساله از ۲۶ مهر تا دوم آبان به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت و ارشاد جامعه به ورزش های همگانی برگزار می شود و نخستین روز از هفته تربیت بدنی، با عنوان مسیر امید ، مدار نشاط نامگذاری شده است.
این مراسم با نوای مرشد و پیاده‌روی و ورزش صبحگاهی آغاز شد و با تجدید میثاق با شهدای گمنام به پایان رسید.
انتهای پیام/
هفته تربیت بدنی آغازی برای یکسال کار و امید است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار