دادستان کل کشور؛

اجازه دست درازی سودجویان به منابع ملی داده نشود

1398/08/09 - 15:26 - کد خبر: 5266 نسخه چاپی

نصر: دادستان کل کشور گفت: بخشی از مشکلات موجود در کشور به واسطه تحریم‌های ظالمانه نظام استکباری و آمریکا و بخشی دیگر نیز مربوط به ضعف‌های مدیریتی است.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، حجت الاسلام محمد جعفر منتظری روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری و اقتصاد مقاومتی مراغه گفت: قوه قضاییه در زمینه حمایت از کارآفرینی و رفع مشکلات موجود در حوزه اقتصاد، همراه مسئولان اجرایی و متولیان این بخش است.

منتظری با تاکید بر حمایت دستگاه قضایی از رونق تولید در کشور، گفت: قوه قضائیه برای رفع مشکلات اقتصادی و مبارزه با فساد در کنار دولت قرار دارد.

وی اضافه کرد: اکنون تمامی مدیران و مسئولان نظام اسلامی مدیون ملت و خون شهدایی هستند که در برابر مشکلات و توطئه‌های دشمنان ایستاده‌اند.

دادستان کل کشور گفت: بخشی از مشکلات موجود در کشور به واسطه تحریم‌های ظالمانه نظام استکباری و آمریکا و بخشی دیگر نیز مربوط به ضعف‌های مدیریتی است.

وی افزود: براین اساس انتظار این است که مدیران در تمامی سطح†ها، با وجود سیاست‌های مصوب، عملکرد به مراتب بهتری داشته و در رفع مشکلات تلاش بیشتری داشته باشند.

منتظری بیان داشت: دستگاه قضایی و اجرایی در شهرستان مراغه با توجه به ظرفیت‌های کشاورزی، اجازه دست درازی سودجویان به منابع ملی را ندهند.

انتهای پیام/

اجازه دست درازی سودجویان به منابع ملی داده نشود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار