رییس شورای شهر تبریز:

شهرداران مناطق ریاکاری و تزویر را رها کنند

1400/07/25 - 11:47 - کد خبر: 52607 نسخه چاپی

نصر: رییس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: متاسفانه در ادامه شهریار نیوز تصویری از بنده در آنجا گذاشته و خبر را چنان نوشته است که مثلا من از شهردار و عوامل منطقه میخواهم تشکر کنم! شهرداران مناطق ریا کاری و تزویر را رها کنند، تذکر بدهید تا به شخصیت مردم احترام بگذاریم.

به گزارش نصر، حجت الاسلام "رسول برگی" در بیستمین جلسه علنی شورای شهر تبریز گفت: در یکی از مناطق مردم از من گلایه کردند که محله آسفالت‌ریزی نمی‌شود و من هم از شهردار منطقه درخواست کردم که این مساله را حل کنند و شهردار منطقه قول داد که این کار انجام شود و مردم هم مدام زنگ می‌زدند که چرا قول دادید و عمل نکردید؟
وی ادامه داد: در روز های گذشته شهردار آن منطقه به من زنگ زد که آسفالت ریزی آن محله تمام شد و چند عکس هم به من نشان دادند.
برگی گفت: وقتی به آن محله رفتیم حتی یک فرغون آسفالت تراشی و آسفالت ریزی هم نشده بود!
وی ادامه داد: شهردار منطقه هر چقدر به معاون خودش زنگ زد حاضر به حضور در محله نبود و نهایتا هم گفتند آن آسفالتی که گفته بودید در محله دیگر ریخته شد!
رییس شورا گفت: ما مگر قرار است سر مردم کلاه بگذاریم؟
وی در پایان خطاب به شهردار گفت: متاسفانه در ادامه شهریار نیوز تصویری از بنده در آنجا گذاشته و خبر را چنان نوشته است که مثلا من از شهردار و عوامل منطقه میخواهم تشکر کنم! شهرداران مناطق ریا کاری و تزویر را رها کنند، تذکر بدهید تا به شخصیت مردم احترام بگذاریم.
انتهای پیام/
 شهرداران مناطق ریاکاری و تزویر را رها کنند محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار