مدیرعامل باشگاه:

برگزاری آخرین تمرینات تنها نماینده تنیس روی میز استان برای حضور در لیگ برتر

1400/07/24 - 10:49 - کد خبر: 52527 نسخه چاپی

نصر: تیم مقاومت تبریز برای حضور در رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز آخرین تمرینات خود را ادامه داد.

به گزارش نصر، مسابقات لیگ برتر نوجوانان و جوانان تنیس روی میز باشگاه‌‌های کشور از هفته آینده در اواخر مهر ماه سال جاری به میزبانی شهر تهران برگزار خواهد شد که تیم‌های نوجوانان و جوانان تنیس روی میز مقاومت تبریز نیز در این رقابت‌ها با مربیگری شهرام سربخشیان برعهده دارد.
یاسر نجف‌زاده مدیرعامل باشگاه مقاومت تبریز در گفت‌وگو با نصز، در خصوص آمادگی تیم‌های مقاومت برای حضوری قدرتمند در لیگ برتر عنوان داشت: باتوجه به سیاست بومی‌گرایی در باشگاه مقاومت، سعی بر این بوده است که بهترین نفرات استان آذربایجان‌شرقی زیر نظر شهرام سربخشیان انتخاب شوند.
وی ادامه داد: در این مدت اردوهایی بسیار خوبی برگزار کردیم و تا روز قبل از اعزام به مسابقات لیگ برتر، تمرینات بسیار فشرده‌ای را خواهیم داشت. تلاش بر این شده است بهترین امکانات سخت‌افزاری نیز در اختیار بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم قرار بگیرد.
مدیرعامل مقاومت خاطرنشان کرد: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، پیش‌بینی کردیم که تنها نماینده تبریز در این رقابت‌ها جزو 5 یا 6 تیم برتر مسابقات قرار بگیرد و تلاش بر این شده است تا بعد از مدت‌ها نام تبریز نیز در بین تیم‌های برتر لیگ برتری دیده شود.
گفتنی است لیگ برتر نوجوانان و جوانان تنیس روی میز کشور پسران از 28 الی 30 مهرماه 1400 در مجموعه ورزشی انقلاب تهران با حضور 17 تیم برگزار خواهد شد.


حمیدرضا سامبرانی
انتهای پیام/
برگزاری آخرین تمرینات تنها نماینده تنیس روی میز استان برای حضور در لیگ برتر نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار