رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز طرح کرد:

فرهنگ، زیرساخت رشد و توسعه شهری

1400/07/23 - 20:19 - کد خبر: 52511 نسخه چاپی

نصر: رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: فرهنگ زیرساخت رشد و توسعه شهری است و هر چقدر در این حوزه تلاش کنیم، کمتر کار کرده‌ایم.

به گزارش نصر، حکیمه غفوری عصر امروز در آیین تجلیل از خادمان موکب‌های حسینی اطهار کرد: هر چند همکاری رسانه‌ها در حوزه رشد و توسعه شهری بیشتر است، ولی هر چقدر تلاش و هم افزایی خود را در این حوزه افزایش دهیم، موفق خواهیم شد.
وی افزود: باید قبول کنیم که جامعه ما بزرگ شده است و در این فضای کرونایی که نمی‌توانیم برنامه‌ای حضوری برگزار کنیم، اگر رسانه‌ها به کمک ما نیایند، مسلما نخواهیم توانست به تنهایی کاری از پیش ببریم. 
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز تصریح کرد: فرهنگ ما مبتنی بر فرهنگی عاشورایی است و اگر این فرهنگ را از اهل بیت جدا کنیم، متضرر خواهیم شد و به اهداف حکومت اسلامی نخواهیم رسید. 
وی اضافه کرد: باید فرهنگ ما منطبق بر فرهنگ عاشورایی باشد و بر اساس مکتب حسین (ع) پیش برویم. 
غفوری خاطرنشان کرد: در این راستا، کمیسیون فرهنگی با همکاری شهرداری دست در دست هم داده‌اند که قدمی در راستای رشد فرهنگ اسلامی بردارند و اولین قدم این است که از خادمان حسینی تقدیر و تشکر کنیم. 
وی یادآور شد: هر چند از توان ما خارج است از تمامی خادمان حسینی تجلیل کنیم، لذا ما به ناچار گزیده‌ای از موکب‌های روز اربعین تبریز را دعوت و تجلیل به عمل آوردیم تا نهایتا اسم خود را به عنوان خادم حصرت زینب(س) ثبت کنیم.
انتهای پیام/
 فرهنگ، زیرساخت رشد و توسعه شهری نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار