در پردیس سینمایی ستاره باران انجام می شود/

اکران مردمی فیلم پوست

1400/07/23 - 18:05 - کد خبر: 52508 نسخه چاپی

نصر: فیلم سینمایی پوست "دری" عصر امروز در پردیس سینمایی ستاره باران به اکران عمومی در می آید.

به گزارش نصر، عصر امروز جمعه 23 مهر ماه، همزمان با اکران مردمی فیلم سینمایی پوست با حضورعوامل این فیلم، آیین تقدیر از کل عوامل فیلم توسط انجمن سینماگران استان بعمل خواهد آمد.
این آئین با حضور جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر و مدیران هنری و فرهنگی در پردیس سینمایی ستاره باران برگزار خواهد شد و به صورت مشارکتی با اهدا تندیس یادبود و لوح تقدیر از طرف پردیس سینمایی ستاره باران و انجمن سینماگران از عوامل فیلم سینمایی پوست تجلیل به عمل خواهد آمد.
فیلم پوست "دری" به عنوان متفاوت ترین فیلم سینمایی سال، به کارگردانی و نویسندگی بهمن ارک و بهرام ارک و تهیه‌کنندگی محمدرضا مصباح در سال 97 تولید شده است.
فیلم پوست نخستین اثر بلند سینمایی برادران ارک، پس از چند فیلم ویدیویی، نخستین فیلم ترکی سینمای ایران است که به صورت حرفه‌ای تولید و اکران می‌شود.
موضوع این فیلم عشق، جادو و خرافه پرستی است، دربارهٔ خانواده ای متشکل از مادر و پسری که زندگی آن‌ها به دلیلی دچار مشکل می‌شود...
این فیلم در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر، برنده بهترین فیلم هنر و تجربه و بهترین موسیقی متن شد.
گفتنی است، این مراسم ساعت 17 امروز جمعه 23 مهرماه با مشارکت انجمن سینماگران استان آذربایجان شرقی و پردیس سینمایی ستاره باران برگزار می شود.
انتهای پیام/
 اکران مردمی فیلم پوست نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار