/اطلاع رسانی/ مصطفي قصاب عبدالهي عنوان کرد:

“بشارت” تحول گر بنیادی صنعت فرآورده های گوشتی در آذربایجان شرقی

1398/08/09 - 14:00 - کد خبر: 5249 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت فرآورده های گوشتی “بشارت” با توجه به معرفی این مجموعه به عنوان واحد نمونه کیفی از سوی اداره کل استاندارد آذربایجان شرقی گفت: این مجموعه با استفاده از مرغوب ترین گوشت و مرغ های استان و همچنین دستگاه های پیشرفته روز دنیا توانسته تحول بنیادین در صنعت فرآورده های گوشتی ایجاد کند.

به گزارش نصر، مصطفي قصاب عبدالهي مدیر عامل شركت فرآورده هاي گوشتي بشارت كهن تبريز در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار نصر در خصوص فعالیت های این مجموعه گفت: فرآورده هاي گوشتي "بشارت كهن تبريز" با نام تجارتي بشارت درسال 1377 با هدف توليد انواع فرآورده هاي گوشتي در تبريز با مجوز های لازم از وزارت بهداشت و معاونت غذا احداث گرديد.

وی به اوایل فعالیت این مجموعه اشاره کرد و ادامه داد: بشارت در اوایل فعالیت خود با بیست نفر نیروی انسانی  و با کمترین تولید شروع بکار کرد اما از همان اول توانست با شرکت های هم تراز خود در کشور به رقابت بپردازد.

قصاب عبدالهي با اشاره به اخذ نشان استاندارد از اداره کل استاندارد ادامه داد: در همان سال های اول با همکاری و پشتکار به همراه برادر مرحوم حاج احمد قصاب عبداللهی که به جرات می توان گفت : پدر تولید فرآورده های گوشتی در ایران بود، موفق به دریافت نشان استاندارد از اداره كل استاندارد و تحقيقات صنعتي استان گردید.

وی اذعان داشت: در حال حاضر با یک دهه فعالیت، نیروی انسانی مجموعه را به 130نفر رسانده ایم که به صورت مستقیم با مجموعه در ارتباط هستند و این مسئله موجب شده این مجموعه تبديل به يكي از بزرگترين كارخانجات توليد فرآورده هاي گوشتي شود.

مدیر عامل شركت فرآورده هاي گوشتي بشارت به انواع تولیدات مجموعه اشاره کرد و گفت: انواع سوسيس ها ،كالباس ها، همبرگر، کباب لقمه ای و مرغ های سوخاری از تولیدات این مجموعه است.

قصاب عبدالهي خاطر نشان شد: اين مجموعه در طول ده سال اخير توانسته است تحولي بنيادين در صنعت فرآورده هاي گوشتي آذربایجان شرقی ايجاد كند به طوري كه ثمرات ارزشمند آن در رونق صنعت و ارتقاي كيفيت و مرغوبيت توليدات در سطح استانداردهاي جهاني و توسعه صادرات كاملا نمايان است.

وی به وجود آزمایشگاه های مجهز به تکنولوژی روز دنیا در این کارخانه اشاره کرد و گفت: اين واحد با بهره گيري از آزمايشگاه هاي مجهز به تکنولوژی روز دنیا با کادر مجرب کنترل کیفی و سيستم نوين فروش در اكثر شهرهاي كشور، توانسته است در زمينه صادرات محصولات نيز به موفقيت هاي چشم گيري نائل شود.

مصطفي قصاب عبدالهي مدیر عامل شركت فرآورده هاي گوشتي بشارت به انتخاب این مجموعه به عنوان واحد نمونه کیفی اشاره کرد و گفت: دلیل اصلی انتخاب این شرکت بعنوان واحد نمونه سال98، رعایت استاندارد ملی و کنترل مواد اولیه محصول غذایی می باشد که در تداوم کیفیت و رعایت انصاف و همچنین تولید محصولات سالم برای و کسب رضایت مردم و در نهایت رضایت الهی می باشد.

مدیر عامل شركت فرآورده هاي گوشتي بشارت به طرح های توسعه این شرکت اشاره کرد و گفت: راه اندازي خط تولید جدید ناگت گوشت، مرغ و غذاهاي آماده در کنار تولید انواع سس ها و همچنین تاسیس رستوران های زنجیره ای فست فود و عقد قرار داد با  بیمارستان ها، دانشگاه ها و ارگان های نظامی از جمله فعاليت هاي ديگري است كه در آينده نزديك به اين مجموعه اضافه خواهد شد.

قصاب عبدالهي به شعار مجموعه بشارت اشاره کرد و گفت: موفقيت بشارت منحصر به تنوع توليدات نبوده بلكه حاصل نوآوري، اراده، سخت كوشي، پشتكار، خلاقيت ودر نهايت رضايت مشتري است که در واقعیت برای تحقق شعار مجموعه که همان "بشارت تداوم كيفيت محصولات" می باشد.

وی به گوشت های مورد استفاده در تهیه محصولات بشارت اشاره کرد و ادامه داد: این مجموعه برای تهیه محصولات گوشتی خود از گوشت برزیلی و برای محصولات مرغی از کشتار روز استان استفاده می کند.

وی در خصوص تاثیر تحریم های آمریکا علیه ایران افزود: خوشبختانه تحریم ها در فرآورده های گوشتی هیچ تاثیری نداشته و تنها دلیل بی تاثیر بودن تحریم ها در روند فعالیت ما تلاش و فعالیت های بی وقفه کارکنان  است.
وی با اشاره به صادرات محصولات این شرکت گفت: در حال حاضر فقط به کشور عراق صادرات داریم که به دلیل طولانی بودن زمان مراحل ترخیص گمرک امکان صادرات فراورده های گوشتی به کشورهای دیگر وجود ندارد.

وی در خصوص مسائل و مشکلات ارزی در کشور گفت: عدم ثبات در قیمت های مواد اولیه منجر به فسخ قرارداد با شرکت ها شده و این در حقیقت  موجب می شود که در مقابل  محصولات خارجی  رقابتی نداشته باشیم.

مصطفي قصاب عبدالهي مدیر عامل شركت فرآورده هاي گوشتي بشارت اذعان داشت: تا شش ماه گذشته با بحران کمبود گوشت در کشور مواجه شدیم که استان ما تحت پوشش هیچ حمایتی از سوی دولت قرار نگرفت و پاسخی در خصوص اعتراضات داده نشد، در حالی که استان های دیگر در تهیه گوشت های سهمیه ای هیچگونه مضیقه ای نداشتند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در حقیقت واحد های تولیدی رو به افول خواهد رفت  زیرا هیچ گونه حمایتی از سوی دولت در خصوص واحد های دولتی صورت نمی گیرد.

انتهای پیام/

“بشارت” تحول گر بنیادی صنعت فرآورده های گوشتی در آذربایجان شرقی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار