معاون سازمان زندان‌های کشور:

انتقال زندان تبریز نیازمند توجه ویژه مدیران آذربایجان‌شرقی است

1400/07/22 - 13:04 - کد خبر: 52463 نسخه چاپی

نصر: معاون سلامت و اصلاح و تربیت سازمان زندان‌های کشور گفت: انتقال زندان تبریز به خارج از شهر و ساخت زندان جدید، نیازمند اهتمام و توجه ویژه‌ از ناحیه مسوولان و مدیران استانی است.

به گزارش نصر، سیدعبدالله مرتضوی روز پنجشنبه در بازدید از زندان مرکزی تبریز به حمایت و پشتیبانی مدیران استانی بویژه استانداری از طرح انتقال زندان تبریز به خارج از شهر اشاره و اظهار کرد: طرح ساخت زندان جدید و انتقال زندان فعلی به خارج از شهر به عنوان یکی از الزامات و نیازهای جدی موضوع زندانبانی در اآذربایجان شرقی استو باید در صدر اولویت های استان قرار گیرد و در همین جا از رئیس کل دادگستری استان درخواست داریم پیگیری ویژه‌ای را در جهت سرعت بخشیدن به امر داشته باشند.
وی با اشاره به فرسودگی و قدیمی بودن ساختمان و فضای فیزیکی زندان تبریز ادامه داد: به رغم فرسوده و قدیمی بودن ساختمان زندان مرکزی تبریز و اسکان جمعیت کیفری قابل توجه در این محل، وضعیت زندان خوب است که نتیجه کارها و اقدامات بسیار خوبی است که در زندان مرکزی تبریز صورت گرفته است.
مرتضوی با تبیین اهداف این بازدید گفت: بازرسان سازمانی در معیت مسوولان اداره کل زندان های استان نحوه اجرای برنامه ها و تکالیف سازمانی و میزان تحقق اولویت های سازمانی را به صورت میدانی مورد بررسی قرار دادند.
وی ادامه داد: زحمات و تلاش پرسنل و کارکنان زندان های استان به خصوص زندان مرکزی تبریز در این بازدید مشهود و قابل تقدیر است.  
وی با اشاره به تعامل و همکاری خوب و سازنده سیستم زندانبانی استان با تشکیلات قضایی اظهار کرد: با هماهنگی، هدایت و اشراف رییس کل دادگستری استان وضعیت خوبی را در زندان مرکزی تبریز و زندان های استان شاهد هستیم،  بطوری که در موضوع رسیدگی به وضعیت قضایی، تامین بهداشت و درمان و رفاه حال مددجویان و اصلاح و بازپروی آنها  برنامه های بسیار ویژه ای صورت گرفته است که امیدواریم با تداوم این اقدامات خوب و سازنده توسط همکاران زندان و حمایت و پشتیبانی مسئولین استانی این وضعیت خوب استمرار یافته و روز به روز ارتقا یابد.
وی با یادآوری کمک به خانواده های زندانیان افزود: در موضوع بهبود وضعیت زندگی خانواده های زندانیان و اعطای کمک های معیشتی اقدامات و برنامه‌های خوبی با جلب مشارکت و مساعدت خیران به اجرا درآمده است.
انتهای پیام/
انتقال زندان تبریز نیازمند توجه ویژه مدیران آذربایجان‌شرقی است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار