رئیس قوه قضائیه در تبریز تاکید کرد؛

میدان فسادستیزی، با دو قطبی سازی و سیاسی بازی خالی نخواهد شد/ با مفسدان برخوردی منصفانه و عبرت آموز خواهیم کرد

1398/08/09 - 12:23 - کد خبر: 5241 نسخه چاپی

نصر: رئیس قوه قضائیه تاکید کرد: میدان فسادستیزی، با دو قطبی سازی و سیاسی بازی خالی نخواهد شد و مبارزه با فساد خواست مردم انقلابی ایران است.

به گزارش خبرنگار نصر، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در دیدار با خانواده های شهدا، علما و نخبگان آذربایجان شرقی اظهار داشت: نام شهدا و خانواده های شهدا همواره زینت بخش جامعه ما بوده اند و فرهنگ حفظ ارزش های شهادت جزو لوازم سعادت جامعه ماست.

وی با تاکید بر مبارزه بی ملاحظه با فساد، گفت: قرار نظام اسلامی بر حق است؛ باطل، فاسد و دست اندازی به بیت المال در مجموعه نظام اسلامی هضم نمی شود و چنین چیزی ممکن است به وجود بیاید، اما نمی تواند ادامه یابد.

رئیسی تاکید کرد: هیچ کسی در نظام اسلامی تبعیض و بی عدالتی و فساد را قبول نمی کند. نظام اسلامی در 40 ساله اخیر تجربیات گرانسنگی به دست آورده و ما آینده را بسیار روشن می بینیم.

وی اضافه کرد: مساله فساد، تبعیض و بی عدالتی با دست توانای رهبری و با سربازی امثال بنده و با لطف خداوند متعال خاتمه خواهد داده شد.جریان انقلاب، جریان عدالت خواهی و حق خواهی است که راه خود را به برکت خون شهدا طی خواهد کرد.

رئیسی گفت: امروز حرکت های دانشگاه ها و نخبگان در شرکت های دانش بنیان، حرکت بسیار خوبی است که آینده روشنی برای کشور رقم خواهد زد. جوان های عزیز با قوت کارشان را پیش ببرند. کارخانجات، کارگاه ها و مراکز تولیدی کارشان را با قوت ادامه بدهند و اگر به هر دلیلی مانند خصوصی سازی، مشکلی ایجاد شده باشد، ما با قدرت و استحکام ورود پیدا خواهیم کرد و با فساد برخورد خواهیم کرد به طوری که وقفه ای در تولید هم پیش نیاید.

وی با اشاره به تحریم های بی سابقه علیه کشورمان، اظهار داشت: دشمن هر کاری که می توانسته انجام دهد، انجام داده و اگر کاری مانده که نکرده، به معنای این نیست که نخواسته، بلکه نتوانسته است انجام دهد.

رئیس قوه قضائیه تاکید کرد: ما امروز نیاز به یک تفکر انقلابی در هر بخشی از کشور داریم، تفکری که کاری را با «نه» مواجه نکند و هر کاری را با ایمان به توانستن شروع کند.

رئیسی اضافه کرد: خواستن اینکه بیگانگان گرهی از کار ما بگشایند، نگاهی بسیار غلط و نشدنی است و آنچنان که رهبری بارها گفته اند که ما کاری نشدنی در کشور نداریم. فضای کشور، فضای مقاومت و ایستادگی است. 40 سال است همواره اعلام شده ما با همه کشورها و ملت ها تعامل خواهیم کرد، اما مقابل کسانی که قصد دشمنی با ملت ما داشته باشند، ایستادگی خواهیم کرد، ایستادگی فعال.

وی ادامه داد: این راهبرد جمهوری اسلامی است و این راهبرد ماست که اجازه ندهیم در هیچ کجای کشور فساد لانه کند، اجازه فساد و سوء استفاده به هیچ احدی داده نخواهد شد و هر کسی دچار خطا شد، با برخوردی منصفانه و عبرت آموز برای دیگران مواجه خواهد شد.

رئیس قوه قضائیه تاکید کرد: میدان فسادستیزی، با دو قطبی سازی و سیاسی بازی خالی نخواهد شد و مبارزه با فساد خواست مردم انقلابی ایران است و این تنها متعلق به قوه قضائیه نیست و همه دستگاه های کشور باید در این زمینه کار کنند.

رئیسی گفت: امروز درد سه قوه نظام و رسانه ها مبارزه با فساد است، ما رسانه ها را در کنار خودمان می دانیم در بحث مبارزه با فساد.

انتهای پیام/

میدان فسادستیزی، با دو قطبی سازی و سیاسی بازی خالی نخواهد شد/ با مفسدان برخوردی منصفانه و عبرت آموز خواهیم کرد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار