فرماندار هشترود خبر داد:

اجرای 210 کیلومتر خط انتقال آب برای رفع مشکل کم آبی 12 روستای بخش نظرکهریز هشترود

1400/07/21 - 12:12 - کد خبر: 52401 نسخه چاپی

نصر: فرماندار هشترود گفت: اجرای 210 کیلومتر خط انتقال آب، حفر دو چاه عمیق برای تامین آب شرب روستایی، ایجاد سه چاه عمیق در آینده نزدیک و ساخت چندین مخزن آبی برای رفع مشکل کم آبی 12 روستای بخش نظرکهریز در حال اجراست و کارهای اجرایی این پروژه ها در دستور کار ادارات متولی قرار گرفته است.

به گزارش نصر، امین امینیان در نشست خبری، خاطر نشان کرد: با توجه به نامناسب بودن وضعیت ساختمانی بعضی از مدارس در سطح شهرستان، با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام(ره) توافقنامه ساخت 10 مدرسه در دستور کار قرار گرفته و کار ساخت این مدارس در آینده نزدیک شروع خواهد شد. 
وی از همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در پرداخت تسهیلات ارزان قیمت برای بهره برداران پایاب سد سهند که پنج هزار هکتار است، خبر داد و اظهار کرد: پرداخت 9 میلیارد تومان از طرف این ستاد برای ساخت مرکز درمان بستر در نظرکهریز با تلاش نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از دیگر اقدامات موثر برای توسعه منطقه است.
وی افزود: متاسفانه رویکرد وزارت راه برای توسعه و بهبود راههای شمالغرب کشور بخصوص آزاد راه هشترود مراغه مثبت نبوده و باعث به عقب افتادن ساخت این پروژه شده است. 
امینیان اضافه کرد: آزاد راه هشترود- مراغه یکی از مگا پروژه هایی است که این شهرستان را در مسیر توسعه قرار خواهد داد از این رو با تلاش نماینده و فرماندار مبلغ 700 میلیارد تومان برای ادامه ساخت این مسیر از منابع مختلف اعتبار گرفته شده و کار ساخت این پروژه عظیم در قطعه پنج دوباره شروع شده است. 
وی با بیان این‌که کل جاده کنونی هشترود به مراغه با مبلغ 50 میلیارد تومان آسفالت ریزی، تعریض جاده و ایجاد شانه خاکی صورت گرفته، به بهسازی جاده هشترود میانه اشاره کرد و گفت: کار ساماندهی و روکش آسفالت جاده قره چمن نیز در دستور کار اداره راه قرار گرفته است.
وی افزود: شهرستان هشترود در میزان واکسیناسیون دوز اول و دوم در رتبه اول استان قرار دارد و این شهرستان با داشتن 86 فوتی کرونایی در بین اکثر شهرستان های کشور کمترین تلفات را داشته است و باید در این خصوص از همکاری مردم و کادر بهداشت و درمان تشکر کرد.
فرماندار هشترود با انتقاد از پرداخت نشدن به موقع کارانه، پاداش، پول لباس و مطالبات کرونایی؛ از وزارت بهداشت و درمان خواست: تمامی حق و حقوق کادر درمان اعم از پزشک، پرستار و سایر کادر باید هر چه زودتر پرداخت شود تا این عزیزان با خاطری آسوده به کارهای جهادی خود که همان حفاظت از جان مردم است ادامه دهند.
انتهای پیام/
اجرای 210 کیلومتر خط انتقال آب برای رفع مشکل کم آبی 12 روستای بخش نظرکهریز هشترود خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار