خبر/

هیات مدیره مجمع وزیران ادوار مشخص شد

1400/07/21 - 09:20 - کد خبر: 52377 نسخه چاپی

نصر: اعضای هیات مدیره مجمع وزیران ادوار جمهوری اسلامی ایران از سوی مجمع عمومی این تشکل مردم‌نهاد انتخاب شدند.

به گزارش نصر، در جلسه مجازی عصر سه شنبه مجمع وزیران ادوار جمهوری اسلامی ایران برای انتخاب هیات مدیره، به ترتیب آرا غلامرضا شافعی با ۳۶ رای، محمدرضا عارف با ۳۲ رای، سید مصطفی هاشمی طبا با ۲۳ رای، عبدالحسین وهاجی با ۲۲ رای، و همچنین  منصور رضوی با ۱۸ رای به عنوان عضو علی‌البدل و سید رضا صالحی امیری به عنوان بازرس انتخاب شدند.  
مجمع وزیران ادوار جمهوری اسلامی ایران عنوان تشکلی مردم نهادی است که در اسفندماه ۱۳۹۵ با اهدافی چون شناسایی موانع توسعه کشور و ارائه راهکار برای رفع آن، استفاده از ظرفیت‌های انسانی و مدیریتی برای حل مشکلات و معضلات اجتماعی، فرهنگی و مدیریتی و همچنین هم‌افزایی و هم‌اندیشی نخبگان مدیریتی و علمی در زمینه ارائه راهکارها برای تحقق الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت تشکیل شد.
مجمع وزیران ادوار برای تحقق اهداف خود ۷ کمیسیون تخصصی (آموزشی، علمی و فناوری، اقتصادی، انرژی، امور زیربنایی صنعت و محیط زیست، اداری فرهنگی و اجتماعی، حقوقی و قضایی و سیاسی امنیتی و دفاعی) و یک کمیسیون راهبردی پیش بینی کرده است. 
اعضای سابق هیات مدیره مجمع را شخصیت‌هایی چون محمدرضا عارف رییس هیات مدیره، غلامرضا شافعی نایب رییس هیات مدیره و دبیر مجمع، مرتضی محمدخان عضو هیات مدیره و خزانه دار، اسماعیل شوشتری و منصور رضوی به عنوان اعضای هیات مدیره و حسن غفوری فرد عضو علی البدل تشکیل می‌دادند.
انتهای پیام/
هیات مدیره مجمع وزیران ادوار مشخص شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار