اختصاصی نصر/

جزئیات دستگیری قاتل فراری پس از پنج ماه/ در شب خونین تبریز چه گذشت؟

1400/07/20 - 15:19 - کد خبر: 52341 نسخه چاپی

نصر: قاضی ویژه قتل شعبه شش دادسرای عمومی و انقلاب تبریز از دستگیری فردی اوباش که پنج ماه پیش، فردی را در منطقه "حیدرآباد تبریز" به قتل رسانده و فرار کرده بود، خبر داد.

به گزارش نصر و به گفته "یوسف ضیامهر"، قاضی ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب تبریز، حسین از اراذل اوباش منطقه حیدرآباد تبریز است که شب چهارشنبه هشتم اردیبهشت ماه سال جاری، پس از به قتل رساندن فردی به نام علیرضا، از اراذل اوباش منطقه مذکور، و زخمی نمودن دو تن دیگر، از صحنه جرم فرار کرده بود.  
گزارش نصر حاکی است، وی در این مدت با انتشار پست هایی در پیج اینستاگرام خود از پیروزی خود می گفت و مدعی بود به هیچ عنوان مردان قانون توانایی دستگیری وی را نخواهند داشت ؛ اما با رصد اطلاعاتی پلیس اطلاعات، شب دوشنبه در حالی که در خانه فساد یکی از دوستان خود در منطقه آناخاتون در خواب عمیق به سر می برد، به یک دفعه ماموران را بر سر بالای خود می بیند. بسیار شوکه می شود و خیال می کند خواب می بیند، اما وقتی پلیس دستبد را بر دستانش می زند، می بیند که اصلا خواب نیست و واقعیت دارد.
 
جزئیات ماجرا چه بود؟  
حوالی ساعت ۱۰:۳۰ شب چهارشنبه هشتم اردیبهشت ماه سال جاری، در منطقه حیدرآباد تبریز ترافیک سنگینی حاکم می شود و به هیچ کدام از ماشین ها اجازه حرکت داده نمی شود! "علیرضا" (مقتول) از اوباش منطقه کسی است که این ترافیک سنگین را ایجاد کرده است و با نعره و عربده کشی، وحشت به جان مردم می اندازد. مردم آنچنان می ترسند که کسی جرات نزدیک شدن به علیرضا را ندارد.
اما گویا کسی جرات پیدا می کند و وارد صحنه می شود. "حسین" اوباش دیگری است که این جسارت را به خرج داده است.  
حسین و علیرضا باهم درگیری لفظی پیدا می کنند، چرا که حسین مدعی است که این منطقه قلمرو عربده کشی و زورگیری من است و تو حق عربده کشی در این منطقه را نداری. اما علیرضا همچنان مقاومت می کند و نمی خواهد در مقابل دیدگان اهالی منطقه، نزد حسین کم بیاورد.
حسین نیز که به شدت عصبانی شده بود، با زدن هفت ضربه قمه به پیکر علیرضا، وی را از پای درمی آورد و با ضربه نهایی نیز که به شاهرگ وی می زند، کار علیرضا را برای همیشه تمام می کند. در این بین دو تن از دوستان دیگر علیرضا که برای کمک به وی وارد صحنه شده بودند، آن ها نیز مورد ضربات قمه حسین قرار گرفته و زخمی می شوند.
بعد از فوت علیرضا، حسین رو به جمعیت حاضر فریاد پی کشد "این جا قلمرو من است و کسی که بخواهد وارد قلمرو من شود به سرنوشت حسین دچار خواهد شد" این جمله را می گوید و پا به فرار می گذارد؛ طولی نمی کشد که محل حادثه پر از نیروهای پلیس می شود؛  اما تا رسیدن نیروهای پلیس، حسین از محل حادثه متواری می شود.
گزارش نصر حاکی است، حسین هم اکنون در اختیار قانون قرار دارد و حال دو تن از زخمی ها هم مساعد می باشد.
 انتهای پیام/
جزئیات دستگیری قاتل فراری پس از پنج ماه/ در شب خونین تبریز چه گذشت؟ نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  baran   سال پیش  

خدا لعنتت کند که پسرخاله ام را کشتی🤬
لعنتی بهت چه کاری کرده بود جز خدمت🤬
نمک نشناس🤬
پژوهشیار