خبر/

باشگاه تراکتور با سه خارجی تسویه حساب کرد

1400/07/20 - 10:49 - کد خبر: 52323 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور تبریز اعلام کرد: این باشگاه با ۲ بازیکن و یک مربی خارجی سال‌های گذشته خود تسویه حساب کرده است.

به گزارش نصر، جمشید نظمی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه باشگاه تراکتور در زمینه پرداخت مطالبات مشکلی ندارد، افزود: پول کنستانت و استوکس بازیکنان ۲ فصل قبل فرانسوی و انگلیسی و نیز پاتریک کمک مربی جرج لیکنز بلژیکی به حساب آنها واریز شده است و هم اکنون منتظر دریافت تأییدیه پرداخت برای باز شدن پنجره نقل و انتقال تیم هستیم.
به گفته وی اقدامات اداری برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات تراکتور برای فصل جدید در حال انجام است و در این رابطه مطالبات پرداخت شده به نفرات فوق از طریق فیفا در حال استعلام است تا تأییدیه نهایی به دست باشگاه برسد که به دلیل تعطیلی روزهای شنبه و یکشنبه در اروپا کمی این پروسه طول کشیده است.  
وی با تکذیب هر گونه اخبار مبنی بر پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان و مربی یاد شده، گفت: اسناد پرداختی ما موجود است و هیچ مشکلی در این زمینه نیست،  پول به حساب افراد ریخته شده و فقط تأیید مانده است که البته تأییدیه کنستانت و پاتریک آمده و منتظر تأیید استوکس هستیم.
نظمی با بیان اینکه ارسال دیرهنگام تأییدیه از سوی استوکس به باشگاه تراکتور مربوط نیست، یادآور شد: فیفا در این شرایط خودش اقدام کرده و پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور را باز می‌کند،  مهم این است که باشگاه به تعهدات خودش عمل کرده است.
وی در مورد اینکه علاوه بر پرونده‌های خارجی باشگاه تراکتور باید مطالبات داخلی هم برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرداخت شود، گفت: پرونده‌های باشگاه نسبت به پرونده های خارجی حجم پایینی دارد و در حال مذاکره  با این شاکیان هستیم.
نظمی همچنین با اشاره به محکومیت جدید باشگاه تراکتور در پرونده مربوط به محسن فروزان، اعلام کرد: این رأی قابل اعتراض است و حتماً به آن اعتراض خواهیم کرد، چون از نظر ما این رأی ایرادات اساسی دارد.
تیم فوتبال تراکتور با هدایت فیروز کریمی، در نخستین مصاف خود در بیست و یکمین دوره لیگ برتر، چهارشنبه بیست و هشتم مهرماه جاری در سیرجان به مصاف گل گهر می رود.
انتهای پیام/
باشگاه تراکتور با سه خارجی تسویه حساب کرد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار