خبر/

رقم قرارداد والیبالیست‌های نشسته در مقابل فوتبالیست‌ها خجالت‌آور است/ برای گرفتن طلب‌مان به کجا شکایت کنیم

1400/07/19 - 21:33 - کد خبر: 52305 نسخه چاپی

نصر: مدیر سابق تیم والیبال نشسته گسترش‌فولاد و ماشین‌سازی، گفت: بعد از 5 سال از حضور در مسابقات، هنوز موفق به گرفتن طلب بازیکنان نشده‌ام.

به گزارش نصر، علی کشفیا اظهار داشت: تیم والیبال نشسته گسترش‌فولاد و بعد از آن ماشین‌سازی در مسابقات لیگ برتر ایران شرکت و به چندین مقام نایب قهرمانی ایران دست یافته بود، اما بعد از  5 سال مبلغ قرارداد بازیکنان تیم پرداخت نشده است.
وی گفت: یک میلیارد و صد میلیون تومان کل طلب 34 بازیکن والیبال نشسته است که مجموعه دریک از پرداخت آن تا به امروز امتناع ورزیده است.
سرپرست تیم ملی والیبال نشسته کشور افزود: ابتدا تیم زیر نظر گسترش‌فولاد بوده و بعدا تحت مالکیت باشگاه ماشین‌سازی شهریار قرار گرفته و در نهایت قرار شد مجموعه دریک هزینه‌های تیم را پرداخت کند و بدهی تیم به مالکیت جدید باشگاه ماشین‌سازی ارتباطی ندارد.
بازیکن سابق تیم ملی والیبال نشسته کشور که بارهای تجربه قهرمانی در مسابقات جهانی و المپیک را دارد، تصریح کرد: بازیکنان والیبال نشسته بچه‌های باحجب و حیایی هستند که  5 سال است که دم نزده و سکوت کردند و با اینکه وزارت ورزش هم مجموعه آقای زنوزی را محکوم کردند، اما تا به امروز مسئله رسانه‌ای نشده است، ضمن اینکه باید یادآوری کنم که کمیته انضباطی هم رای به پرداخت مبلغ قراردادها نموده است.
کشفیا تاکید کرد: بازیکن فوتبال برای گرفتن طلب خود به فیفا و کمیته تعیین وضعیت متوسل شده و تا ریال آخر قرارداد خود را می‌گیرند، ما به کجا شکایت کنیم و از کی پیگیر پول 34 بازیکن جانباز و معلول باشیم که با سخت‌ترین شرایط  و با ماشین عمومی در تمرینات حضور می‌یافتند.
وی متذکر شد: بازیکن تراکتور به راحتی می‌گوید قراردادم را 7 میلیارد کنید در حالی که 34 بازیکن در رشته‌‌ای که در میادین جهانی و پارالمپیک بارها برای کشور افتخارآفرینی کرده چشم به طلب قرارداد خود دارند که در مقابل قرارداد بازیکنان فوتبالیست عدد خجالت‌آوری است.
انتهای پیام/
رقم قرارداد والیبالیست‌های نشسته در مقابل فوتبالیست‌ها خجالت‌آور است/ برای گرفتن طلب‌مان به کجا شکایت کنیم خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار